تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 جولای 2020 - 14:21

گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در منطقه ۳

گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در منطقه ۳

به مناسبت هفته عفاف و حجاب حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۳ با برگزاری مسابقه ویژه بانوان شاغل، مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب را برگزار کرد. هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و با هدف ارج نهادن به مقام والای زن و

به مناسبت هفته عفاف و حجاب حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۳ با برگزاری مسابقه ویژه بانوان شاغل، مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب را برگزار کرد.

هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و با هدف ارج نهادن به مقام والای زن و ترویج حجاب اسلامی، طی دیداری صمیمانه ، مدیر این منطقه از شهرداری از زحمات و عملکرد مثبت بانوان شاغل در این منطقه تجلیل کرد .

مرادحسینی مدیر منطقه این فرصت را بهانه ای برای قدردانی از زحمات خالصانه و دلسوزانه بانوان در خدمت رسانی و پاسخگویی در حوزه های مختلف مجموعه شهرداری منطقه۳ قلمداد کرد و گفت :بحمدالله تمامی بانوان شاغل در این منطقه از نظر سلامت کاری،اخلاق و حجاب مورد تایید و مثال زدنی هستند.

گفتنی است با هدف آگاهی و آشنایی هرچه بیشتر با فلسفه اصلی حجاب، مسابقه ای با محوریت و موضوع حجاب و‌عفاف توسط حوزه فرهنگی و اجتماعی این منطقه از شهرداری در بین بانوان شاغل در منطقه برگزار شد و به قید قرعه هدایایی تقدیم حضور برندگان شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.