تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 جولای 2020 - 13:36

کشف 153 کیلو گرم موادمخدر در “بهبهان”

کشف 153 کیلو گرم موادمخدر در “بهبهان”

فرمانده انتظامی استان از کشف 153 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان “بهبهان” خبر داد. هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “بهبهان” با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات

فرمانده انتظامی استان از کشف 153 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان “بهبهان” خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “بهبهان” با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “بهبهان” با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی 153 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.