تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 ژوئن 2020 - 12:57

نمره پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد خوزستان ترکیبی است

نمره پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد خوزستان ترکیبی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: نمره امتحان پایان ترم دانشجویان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان به صورت ترکیبی از نمره کلاسی و نمره امتحان پایان ترم منظور می‌شود. هما خوزستان: حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استاد هر درس در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های کلاسی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: نمره امتحان پایان ترم دانشجویان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان به صورت ترکیبی از نمره کلاسی و نمره امتحان پایان ترم منظور می‌شود.

هما خوزستان: حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استاد هر درس در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های کلاسی و امتحانی دانشجو را در نظر می‌گیرد تا به عنوان نمره پایانی هر درس منظور ‌شود.
وی با اشاره به شرایط موجود استان خوزستان تحت تاثیر شیوع کرونا بیان کرد: براساس بخش نامه کلی که از سوی دانشگاه آزاد کشور به تمامی واحدها ابلاغ شد، آزمون پایان ترم مقاطع دانشگاه‌های آزاد به صورت مجازی و در مقطع های تحصیلات تکمیلی یعنی ارشد و دکتری به صورت برخط و شفاهی در نظر گرفته شده است و در کل کشور در این ۲ مقطع چیزی به نام امتحان تستی نداریم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: امتحانات مجازی در استان با حضور حداکثری دانشجویان تاکنون برگزار شده و فرآیند امتحانات با موفقیت در حال انجام است.
وی با اشاره به مشکلات دانشجویان در هنگام امتحانات بیان کرد: به طور کلی رضایت اساتید و دانشجو از زیرساخت دانشگاه بالا بوده است اما در اینترنت مشکل کشوری وجود دارد که برای این موضوع نیز تدابیری اندیشیده شد.

وقت اضافه به دانشجو برای قطع اینترنت
حجت الاسلام براتی افزود: ممکن است در هنگام برگزاری امتحان سیستم قطع شود برای این منظور به وقت دانشجو افزوده می شود و یک ربع برای دانشجویان ارشد و نیم ساعت وقت اضافه برای دانشجویان مقطع دکتری در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر ممکن است سیستم تلفن همراه یا رایانه دانشجو با مشکل رو به رو شود که برای این منظور نیز نیروهای واحد فنی در تماس با دانشجو تلاش می‌کنند تا مشکل را برطرف کنند که به طور کلی تا این‌ لحظه مراجعه ای در این خصوص نداشته‌ایم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تاکید کرد: پیش از شروع فرآیند امتحانات پایان ترم از دانشجوها خواسته شده امکانات مورد نیاز را فراهم کنند و با تمامی دانشجویان به صورت فرد به فرد تماس تلفنی گرفته شده است.
وی گفت: برای دانشجویانی که از نظر فراهم کردن امکانات مشکل دارند در دانشگاه مکان هایی با حفظ پروتکل بهداشتی پیش بینی شده است اما امتحان مجازی به این دلیل برگزار می‌شود تا دانشجو در خانه امتحان بدهد.
حجت الاسلام براتی گفت: دانشگاه آزاد خوزستان تا این لحظه چه در برگزاری کلاس‌های مجازی و چه در فرآیند امتحان مجازی خوب عمل کرده است و حتی برای کمک به دانشگاه دولتی و برگزاری امتحانات آن‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم.

برگزاری کلاس‌های مجازی پس از کرونا
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی پیش رو ادامه داد: حتی اگر بیماری کرونا به پایان برسد با توجه به آمادگی و زیرساخت‌هایی که دانشگاه از آن برخوردار است درصدی از کلاس‌ها برای کسانی که تمایل دارند به صورت مجازی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایرنا ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

خوزستان دربحث شیوع بیماری کرونا  از یک ماه پیش در وضعیت قرمز قرار گرفته است و در روزهای اخیر تعداد مبتلایان این استان به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز  بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان را ناشی از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف، مردم و ادارات و همچنین افزایش بیماریابی عنوان کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.