تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 جولای 2020 - 14:03

طرحهای صنعتی نیمه‌تمام در خوزستان کمک و حمایت تسهیلاتی دریافت می‌کنند

طرحهای صنعتی نیمه‌تمام در خوزستان کمک و حمایت تسهیلاتی دریافت می‌کنند

هما خوزستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تامین اعتبارتکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی غیردولتی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی فعال گفت: طرح‌های غیردولتی دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۶۰ درصد دراستان تسهیلات دریافت می‌کنند. امیرحسین نظری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای

هما خوزستان: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تامین اعتبارتکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی غیردولتی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی فعال گفت: طرح‌های غیردولتی دارای پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۶۰ درصد دراستان تسهیلات دریافت می‌کنند.

امیرحسین نظری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید و به منظور تکمیل و تامین منابع مالی سرمایه در گردش واحدهای صنعتی استان این سازمان در نظر دارد نسبت به تامین اعتبارات ۱۲ و ۱۴ درصد سود از منابع تبصره ۱۸ بانک‌های سپه ، پست بانک ، توسعه تعاون ، آینده اقدام کند.

وی تعدادطرحهای واجد شرایط را ۴۰۰ طرح  عنوان کرد و افزود: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سازمان صمت خوزستان مراجعه کنند.

رییس سازمان صمت استان ادامه داد: از بانک ها تقاضا داریم که در پرداخت این تسهیلات و کمک به بخش خصوصی نهایت همکاری را داشته باشند.

براساس اعلام مسوولان و کارشناسان اقتصادی عمده مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی تامین نقدینگی و سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه با توجه به تحریم های موجود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.