تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 ژوئن 2020 - 20:48

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز: روند بستری بیماران مبتلا به کرونا رو به کاهش است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز: روند بستری بیماران مبتلا به کرونا رو به کاهش است

هما خوزستان: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : روند بیماران بستری در بخش های ویژه و نمونه آزمایشگاهی موارد مشکوک به ویروس کرونا در سطح استان رو به کاهش است. به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مرکزی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهارداشت: خوشبختانه در روزهای

هما خوزستان: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : روند بیماران بستری در بخش های ویژه و نمونه آزمایشگاهی موارد مشکوک به ویروس کرونا در سطح استان رو به کاهش است.

به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مرکزی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهارداشت: خوشبختانه در روزهای اخیر روند بیماران بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های معین با شیب ملایم رو به کاهش است و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان شاهد روند نزولی این بیماری باشیم.

وی افزود: در روزهای اخیر تعداد نمونه‌های آزمایشگاهی موارد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ نیز در مرکز استان کاهش یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آخرین وضعیت بیمارستانهای استان و اقدامات انجام شده در خصوص کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گزارشی ارایه داد.

جلسه ستاد مرکزی مبارزه با ‌کرونا استان با حضور دکتر پرویز افشار نماینده ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید کریم حسینی رییس مجمع نمایندگان استان، ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دیگر اعضای این ستاد در راستای بررسی آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان برگزار شد.

گفتنی است ارایه گزارش عملکرد توسط روسای کارگروه‌های مختلف ستاد کرونا در استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.