تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 جولای 2020 - 15:53

روند کاهشی ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان

روند کاهشی ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از روند کاهشی ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد. هما خوزستان: دکتر فرهاد ابول نژادیان دوشنبه شب در جلسه ستاد مرکزی مقابله با کرونا در خوزستان اظهار کرد: در روزهای اخیر روند ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان های استان کاهشی شده است و این مهم را مدیون تلاش

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از روند کاهشی ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

هما خوزستان: دکتر فرهاد ابول نژادیان دوشنبه شب در جلسه ستاد مرکزی مقابله با کرونا در خوزستان اظهار کرد: در روزهای اخیر روند ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان های استان کاهشی شده است و این مهم را مدیون تلاش های کادر بهداشتی ‌درمانی، تعامل بین بخشی و همکاری مردم هستیم و امیدواریم با ادامه این تلاش ها و همکاری ها، روند کاهشی همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا خوزستان، وی گفت: با تلاش های همکارانم در آزمایشگاه های مرجع (رفرانس) و همکاری مردم استان، در زمینه تست های غربالگری نیز شاهد کاهش محسوس در ثبت نمونه های آزمایشگاهی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تعامل و ‌همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استان به ویژه بهداری رزمی جنوب، هلال احمر، سپاه و بسیج استان، سازمان تامین اجتماعی، ارتش و نیروی انتظامی تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.