تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 جولای 2020 - 13:42

راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری در برق منطقه ای خوزستان

راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری در برق منطقه ای خوزستان

هما خوزستان: معاون طرح های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان با اعلام خبر راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری در این معاونت؛ گفت: راه اندازی این سامانه علاوه برصرفه جویی در وقت و هزینه، امکان خطا در ارسال درخواست های مختلف را به حداقل می رساند.به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق

هما خوزستان: معاون طرح های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان با اعلام خبر راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری در این معاونت؛ گفت: راه اندازی این سامانه علاوه برصرفه جویی در وقت و هزینه، امکان خطا در ارسال درخواست های مختلف را به حداقل می رساند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ مهدی ابو علی گله داری بیان کرد: اجرا و اتصال خطوط برق به پست های جدید الاحداث و یا قدیمی و یا در بخش احداث پست های برق فشار قوی انجام تست های مختلف و احداث آنها به خطوط برقدار، نیاز به مجوزاتی برای خاموشی، اجازه کار و آزمایش داشته که به صورت کاغذی و با پروسه طولانی انجام می شد.
وی با بیان اینکه در بحث اجرای فیبر نوری که در حالت برقدار بوده نیز کسب این مجوزات لازم بوده، افزود: انجام این امور به صورت دستی و کاغذی علاوه بر طولانی شدن زمان به دلیل ارجاع آن به واحدهای مختلف شرکت، امکان خطا و اشتباه در ثبت اطلاعات را نیز داشته است.
معاون طرح های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: به همین دلایل از حدود سه سال پیش راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری این شرکت در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر اجرایی شده است.
ابوعلی گله داری ادامه داد: در این سامانه با تخصیص یک فیلد برای هر مجری کلیه درخواست های ارسالی به صورت الکترونیکی انجام می شود و امکان رصد و پیگیری آنلاین درخواست ها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: این سامانه علاوه برصرفه جویی در وقت و هزینه و تسریع امور، امکان خطا در ارسال درخواست های مختلف را بدلیل مشخص بودن شماره دقیق و بروز شده خطوط، ترانس و دیگر تجهیزات فشار قوی و فوق توزیع به حداقل می رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.