تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 جولای 2020 - 17:24

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در خوزستان

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در خوزستان

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و کشف 25 قبضه سلاح شکاری در شهرستان اهواز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر گفت: کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان روز گذشته موفق شدند، با یک کار اطلاعاتی

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و کشف 25 قبضه سلاح شکاری در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” با اعلام این خبر گفت: کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان روز گذشته موفق شدند، با یک کار اطلاعاتی اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات را که قصد انتقال و دپو محموله ای را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند، طی یک عملیات غافلگیرانه 3 قاچاقچی را در محل نگهداری محموله سلاح دستگیر و کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از 2 دستگاه خودروی قاچاقچیان تعداد 25 قبضه سلاح شکاری شامل 21 قبضه سلاح شورشی، 3 قبضه سلاح تک لول و یک قبضه سلاح 2 لول کشف شد، افزود: در این رابطه 3 متهم اصلی دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.