تاریخ انتشار : جمعه 10 جولای 2020 - 18:13

حضورجمعی ازکادر درمان با لباس‌های محافظتی در بازار علوی اهواز

حضورجمعی ازکادر درمان با لباس‌های محافظتی در بازار علوی اهواز

هما خوزستان: مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۵ نفرازکادردرمان اهواز به منظور فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی با لباس فرم (لباس کار در بیمارستان) در بازارعلوی این شهرستان در بین مردم حضور یافتند. دکتر حسین کاملی جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا بیان کرد: این کار عصر دیروز پنجشنبه با پیشنهاد رییس دانشگاه

هما خوزستان: مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۵ نفرازکادردرمان اهواز به منظور فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی با لباس فرم (لباس کار در بیمارستان) در بازارعلوی این شهرستان در بین مردم حضور یافتند.

دکتر حسین کاملی جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا بیان کرد: این کار عصر دیروز پنجشنبه با پیشنهاد رییس دانشگاه علوم پزشکی اهوازوبرای نخستین باردر کشور انجام گرفت وکادر درمان با وجود گرمای هوا با پوشیدن لباس‌های محافظتی بیمارستان و با دردست داشتن پلاکاردهایی با مضمون آشنایی با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار علوی اهواز حضور یافتند.

وی گفت: این حرکت کادر درمان بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت ومردم ازشرایط کاری کادر درمان ووضعیت فعلی بیماری کرونا در استان سوال می پرسیدند.

دکتر کاملی بیان کرد: همچنین در حین این حرکت فرهنگی ۳۰۰ ماسک در بین مردم توزیع شد و استفاده از ماسک به شهروندان از سوی کادر درمان به عنوان یک امر ضروری مورد تاکید قرار گرفت.

به گفته سرپرست مرکزبهداشت خوزستان۱۸ شهر خوزستان در وضعیت قرمز ونارنجی کرونا هستند.

خوزستان ۲ماه است که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.