تاریخ انتشار : جمعه 17 جولای 2020 - 13:52

جشنواره شعر منادیان سلامت در اهواز به کار خود پایان داد

جشنواره شعر منادیان سلامت در اهواز به کار خود پایان داد

هما خوزستان: محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در حوزه سلامت، شاعران ما در استان به ویژه انجمن شعر که زحمت و دبیری آن به عهده حسین علی پور است در جشنواره شعر منادیان سلامت حضور پیدا کردند که جا دارد از تمامی داوران پیشکسوت و کسانی که با این دوستان همکاری داشتند، تشکر کنم. او

هما خوزستان: محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در حوزه سلامت، شاعران ما در استان به ویژه انجمن شعر که زحمت و دبیری آن به عهده حسین علی پور است در جشنواره شعر منادیان سلامت حضور پیدا کردند که جا دارد از تمامی داوران پیشکسوت و کسانی که با این دوستان همکاری داشتند، تشکر کنم.

او بیان داشت: این اداره‌کل با پشتیبانی هنرمندان یکهزار و  ۲۰۰ برنامه در تمامی شهر‌ها در حوزه‌های شعر، تئاتر، موسیقی، فیلم و عکس، هنر‌های تجسمی، فعالیت‌های قرآنی و کانون‌های مساجد با موضوع کرونا ویروس و موضوعات دیگر برگزار نمودیم.

جوروند افزود: حوزه فرهنگ و هنر منطقه جغرافیایی خود را عوض کرده و وارد حوزه مجازی با مخاطبان گسترده شده و اگر برنامه‌ای در گذشته با ۳۰۰ مخاطب برگزار می‌شد، در شرایط کنونی به دلیل مجازی بودن برنامه ها، با ۵ هزار مخاطب جشنواره‌ای را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: اتفاق خوبی رقم خورد و ما در کنار کادر درمان توانستیم در بخش روحیه افزایی و ایجاد روحیه نشاط و از سوی دیگر در بازدارندگی، حمایت و مساعدت مردم در رعایت نکات بهداشتی تاثیرگذار باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.