تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 ژوئن 2020 - 13:42

بازنگری در شیوه نامه ساماندهی پوشاک مدارس در خوزستان/ ساماندهی پوشاک فقط در پایه های ورودی

بازنگری در شیوه نامه ساماندهی پوشاک مدارس در خوزستان/ ساماندهی پوشاک فقط در پایه های ورودی

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از سال تحصیلی پیش رو طرح ساماندهی پوشاک فقط در پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم صورت خواهد گرفت و در سایر پایه ها این طرح اجرا نخواهد شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از سال تحصیلی پیش رو طرح ساماندهی پوشاک فقط در پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم صورت خواهد گرفت و در سایر پایه ها این طرح اجرا نخواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز امروز سه شنبه  ۳ تیرماه ۹۹ در گفتگو با روابط عمومی ضمن اشاره به بازنگری جدید در شیوه نامه طرح ساماندهی پوشاک مدارس در استان خوزستان، اظهار کرد: این بازنگری با هدف کمک به خانواده ها و صرفه جویی در هزینه های کلی تحصیل دانش آموزان انجام می شود. در این راستا با تمهیدات صورت گرفته در سال تحصیلی جدید دانش آموزان ثبت نام میان پایه ملزم به شرکت در طرح ساماندهی پوشاک نخواهند بود.


وی در ادامه با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید، توضیح داد: در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید سناریوهای قابل پیش بینی مطرح شده و با توجه به اینکه بازگشایی مدارس سراسر کشور از ۱۵ شهریور ماه صورت خواهد گرفت. سناریوهای موجود برای بازگشایی مدارس این است که اگر وضعیت شهرستان‌ها و کشور سفید باشد، آموزش حضوری خواهد بود. اگر وضعیت زرد باشد، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی پیش بینی شده است و اگر وضعیت قرمز باشد آموزش مجازی در شبکه شاد ادامه پیدا می‌کند.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است. وضعیت مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی در این شبکه نیز بسیار خوب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.