تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 جولای 2020 - 12:55

امام جمعه اهواز باز هم به غیزانیه رفت

امام جمعه اهواز باز هم به غیزانیه رفت

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای چندمین نوبت به منظور بازدید از روند آبرسانی، به بخش غیزانیه اهواز رفت و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد. هما خوزستان: به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اعتراض مردم بخش غیزانیه اهواز به مشکلات کمبود و نبود آب آشامیدنی و بروز مشکلاتی در این خصوص، نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای چندمین نوبت به منظور بازدید از روند آبرسانی، به بخش غیزانیه اهواز رفت و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد.

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اعتراض مردم بخش غیزانیه اهواز به مشکلات کمبود و نبود آب آشامیدنی و بروز مشکلاتی در این خصوص، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان چندین نوبت برای بررسی این مشکل به منطقه رفت و با اهالی منطقه به گفتگو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عصر سه شنبه نیز در نشستی صمیمی بین مردم این روستا حضور یافت و پای درد و دل‌های آن‌ها نشست.

در این نشست مسئولان دعوت شده پیرامون پروژه‌های آب‌رسانی در فازهای ۱، ۲ و ۳ به روستاهای بخش غیزانیه به بیان نکات حائز اهمیتی پرداختند و بر اهتمام جدی در رفع مشکل موجود با توجه به اهمیت آب‌رسانی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، پس از آن، به روستای عویفی بخش غیزانیه رفت و از نزدیک شاهد مشکل آب‌رسانی آن‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از منازل برخی از روستاییان نیز بازدید و به صورت میدانی در جریان دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

امام جمعه اهواز، در این بازدید ضمن گفتگو با اهالی و ساکنان این منطقه، از نزدیک شاهد مشکل آب‌رسانی آن‌ها بود و پس از آن، به صورت میدانی منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در آخرین بازدید خود از روستاهای غیزانیه به روستای شمه رفت و از مخزن در حال احداث نگهداری آب توسط نیروهای جهادی فعال در بخش غیزانیه بازدید و از اهتمام جهادگران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابع و بزرگترین بخش شهرستان اهواز است که در بخش شرقی در مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل واقع شده است. ٨٣ روستا در این بخش واقع شده و بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند. شغل اکثر ساکنان کشاورزی و دامپروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.