تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 جولای 2020 - 11:42

ارایه خدمات همزمان به صنعت نفت و شركت های بخش خصوصی شتاب می گیرد

ارایه خدمات همزمان به صنعت نفت و شركت های بخش خصوصی شتاب می گیرد

هما خوزستان: رئيس اداره كل خدمات سيمان و انگيزش چاه مدیریت خدمات فنی شرکت ملي حفاري ایران از شتاب بخشی در ارایه خدمات همزمان به شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران و شرکت های بخش خصوصی فعال در این عرصه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس كورش بهمنی گفت:

هما خوزستان: رئيس اداره كل خدمات سيمان و انگيزش چاه مدیریت خدمات فنی شرکت ملي حفاري ایران از شتاب بخشی در ارایه خدمات همزمان به شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران و شرکت های بخش خصوصی فعال در این عرصه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس كورش بهمنی گفت: این شرکت در چارچوب همکاری های مستمر با صنعت نفت ارایه خدمات سیمانکاری، تزریق اسید و نیتروژن به چاه های نفت و گاز در گستره عملیاتی شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی و شرکت های تابع، فلات قاره ایران، نفت و گاز اروندان، مهندسی و توسعه نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را در  دستور کار دارد.

وی افزود: در همین حال با شماری از شرکت های بخش خصوصی نیز در چند سال اخیر همکاری نموده و هم اینک نیز در حال ارائه خدمات و همکاری با شرکت سروک کیش، حفاری شمال، مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، آبسکون و هیوا می باشد که در عمل خدمات به شرکت های اویک،سروک کیش و آبسکون در اجرای پروژه های توسعه میدان های منصوری، سعادت آباد، لالی و رامشیر  که در قالب طرح توسعه 28 مخزن در مناطق نفتخیز جنوب کلید خورده است.

رئيس اداره كل خدمات سيمان و انگيزش چاه مدیریت خدمات فنی شرکت ملي حفاري ایران با بیان اینکه متخصصان و کارکنان تلاشگر اين اداره کل در سه ماه نخست امسال ۱۶۲ مورد عمليات سيمانكاري، ۱۷اسیدکاری ویژه و گسترده ، ۳۸۶مورد عملیات تزریق نیتروژن و سیال به چاه هاي نفت وگاز را با موفقيت به انجام رسانده اند، اظهار کرد : همچنین در بخش مخلوط و مواد شیمیایی نیز تعداد ۲۱۹ محموله سیمان و ۱۰۵ محموله اسید و سیال به اقصی نقاط کشور ارسال گردیده است.

بهمنی گفت : بخش سیمان و انگیزش چاه با توجه به امکانات و تجهیزات فنی از جمله پمپ های فشار قوی (پمپ تراک)،  آمادگی ارایه همزمان خدمات به حدود یکصد دکل حفاری و کلیه چاه های بهره برداری  را دارد.

وی با این توضیح که در زمان حاضر در حال رایزنی با تعدادی از شرکت های بخش خصوصی که در اجرای پروژه های میدان محور مشارکت دارند، هستیم، افزود: اداره کل سيمان و انگيزش چاه يكي از مجموعه هاي كليدي مديريت خدمات فني شركت ملی حفاری ایران است که بزرگترين و تخصصي ترين مجموعه در زمينه ارائه خدمات سيمانكاري و اسيدكاري در كشور به شمار می آید.

رییس اداره کل سیمانکاری و انگیزش چاه مدیریت  خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران، سيمانكاري لوله هاي جداري، آستري، تزريق سيمان، سيمانكاري متعادل، نصب مجرابند سيماني، آزمايش شيرهاي فورانگير، پمپاژ ديگر سيالات به درون چاه و … را از وظايف اين بخش در مبحث ارایه خدمات یکپارچه فنی و تخصصی از سوی شرکت برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.