تاریخ انتشار : یکشنبه 19 جولای 2020 - 12:05

ادامه پروژه زیرسازی خیابان های کمربندی کوی فرهنگیان 2 توسط منطقه 3 شهرداری

ادامه پروژه زیرسازی خیابان های کمربندی کوی فرهنگیان 2 توسط منطقه 3 شهرداری

هما خوزستان: پروژه زیرسازی پراکنده در محلات مختلف سطح منطقه 3 در خیابانهای کمربندی وصال کوی فرهنگیان 2 در حال پیشرفت فیزیکی است.به گزارش اداره ارتباطات منطقه 3 شهرداری اهواز ، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه با بیان این خبر گفت : پروژه زیرسازی خیابان ها و معابر سطح حوزه منطقه 3 با اولویت رسیدگی به

هما خوزستان: پروژه زیرسازی پراکنده در محلات مختلف سطح منطقه 3 در خیابانهای کمربندی وصال کوی فرهنگیان 2 در حال پیشرفت فیزیکی است.
به گزارش اداره ارتباطات منطقه 3 شهرداری اهواز ، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه با بیان این خبر گفت : پروژه زیرسازی خیابان ها و معابر سطح حوزه منطقه 3 با اولویت رسیدگی به محلات کم برخوردار و باهدف خدمات رسانی به شهروندان از روزهای پایانی سال گذشته با تلاش حوزه فنی و عمرانی این شهرداری آغاز شد.
مدیر منطقه 3 ادامه داد : این پروژه در معابر و دسترسی های غیر قابل تردد از جمله کوی فرهنگیان 2 که نیاز به عملیات زیرسازی در آنها وجود داشت و مشکلاتی را برای ساکنین این نقاط بوجود آورده بود ، شناسایی و آغاز شد که در حال حاضرن نیز در حال اجرا و پیشرفت است.
گفتنی است این پروژه در مناطقی از جمله کوی جانبازان ، شهرک پرواز ، منازل کوی اتوبوسرانی و شهرداری انتهای زرگان ،کوی فرهنگیان ، جنب زمین ورزشی کوی زویه و کوی ملی راه در نظر گرفته شده است و به مرحله انجام خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.