تاریخ انتشار : شنبه 11 جولای 2020 - 12:00

آغاز سنجش سلامت ۷۵ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در خوزستان

آغاز سنجش سلامت ۷۵ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز سنجش سلامت ۷۵ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان، اظهار کرد: ۷۱ پایگاه تخصصی سنجش سلامت در سراسر استان از امروز کار سنجش سلامت را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی آغاز می کنند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز سنجش سلامت ۷۵ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان، اظهار کرد: ۷۱ پایگاه تخصصی سنجش سلامت در سراسر استان از امروز کار سنجش سلامت را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی آغاز می کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز شنبه ۲۱ تیرماه ۹۹ در حاشیه آیین نمادین افتتاحیه پایگاه های سنجش سلامت خوزستان و در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: حفظ سلامت اولیا و دانش آموزان مهمترین اولویت پایگاه های سنجش سلامت در سراسر استان است بر همین اساس رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قالب فعالیت پایگاه های تخصصی سلامت به صورت ویژه توسط ستاد سنجش سلامت استان در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۷۱ پایگاه تخصصی سنجش سلامت در سراسر استان، توضیح داد: همکاران ما در پایگاه های سنجش سلامت روزانه ۲۰ نفر از نوآموزان را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی  سنجش می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پایگاه ها؛ توضیح داد: کلیه تمهیدات برای جلوگیری از شیوع این بیماری در پایگاه های سنجش در نظر گرفته شده است، لذا می بایست سعی شود عوامل اجرایی پایگاه، نوآموز و خانواده مراجعه کننده نکات احتیاطی همچون داشتن ماسک و دستکش و رعایت بهداشت فردی را مدنظر قرار دهند. 

مودت در پایان ضمن اشاره به ضرورت توجه به بازه های زمانی حضور در پایگاه های سنجش، یادآور شد: فرآیند نوبت گیری حضور در پایگاه ها از ۵ تیر آغاز شده است. این پایگاه ها از امروز کار سنجش ۷۵ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان را در سراسر استان آغاز کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.