تاریخ انتشار : یکشنبه 14 ژوئن 2020 - 18:14

پیش ثبت نام بیش از ۴ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس شاهد خوزستان/۳۱ خرداد آخرین مهلت ثبت نام قطعی مدارس شاهد

پیش ثبت نام بیش از ۴ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس شاهد خوزستان/۳۱ خرداد آخرین مهلت ثبت نام قطعی مدارس شاهد

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و و پرورش خوزستان با اشاره به پیش ثبت نام ۴ هزار و ۳۹ دانش آموز پایه اول خوزستانی در سامانه سجا، اظهار کرد: نتایج ثبت نام قطعی مدارس شاهد از طریق پیامک به والدین اطلاع رسانی شد و در نهایت آخرین مهلت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان ۳۱ خردادماه خواهد

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و و پرورش خوزستان با اشاره به پیش ثبت نام ۴ هزار و ۳۹ دانش آموز پایه اول خوزستانی در سامانه سجا، اظهار کرد: نتایج ثبت نام قطعی مدارس شاهد از طریق پیامک به والدین اطلاع رسانی شد و در نهایت آخرین مهلت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان ۳۱ خردادماه خواهد بود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۵ خردادماه ۹۹ در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی بیان کرد: مهرماه امسال ۳۶ مدرسه ابتدایی شاهد پذیرای ۱ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز پایه اول ابتدایی خواهند بود.


وی در ادامه با اشاره به پیش ثبت نام ۴ هزار و ۳۹ دانش آموز پایه اول در سامانه سجا، توضیح داد: وضعیت ثبت نام قطعی این دانش آموزان پس از پایش و پردازش اطلاعات و بررسی وضعیت امتیاز آنها به صورت پیامکی به والدین آنان اطلاع رسانی شد. 


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: پس از دریافت پیامک ثبت نام قطعی والدین می بایست در بازه زمانی ۲۴ تا ۳۱ خردادماه با رعایت تمامی موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت حضوری در محل آموزشگاه حاضر شوند تا روند ثبت نام فرزند خود را پیگیری کنند‌.


مودت در ادامه با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان شاهد در متوسطه اول و دوم، توضیح داد: پیش ثبت نام ورودی پایه هفتم متوسطه اول مدارس شاهد در بازه زمانی ۱ تا ۱۴ تیرماه و از طریق سامانه سجا صورت خواهد گرفت. همچنین ثبت نام ورودی دهم متوسطه دوم نیز از ۵ تا ۲۱ تیرماه در همان سامانه الکترونیکی انجام خواهد شد.


وی در پایان یادآور شد: مدارس شاهد سراسر استان امسال شاهد هیچ گونه افزایش شهریه نخواهند بود و هیچ دوره تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم افزایش شهریه نخواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.