تاریخ انتشار : یکشنبه 7 ژوئن 2020 - 16:28

پوشش بیش از ۲۲۸ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح ملی شهاب

پوشش بیش از ۲۲۸ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح ملی شهاب

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در اجرای طرح ملی شناخت و هدایت استعدادهای برتر تحصیلی برای ششمین سال پیاپی در استان خوزستان بالغ بر ۲۲۸ هزار و ۶۶۷ دانش آموز در این طرح تحت پوشش قرار گرفتند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در اجرای طرح ملی شناخت و هدایت استعدادهای برتر تحصیلی برای ششمین سال پیاپی در استان خوزستان بالغ بر ۲۲۸ هزار و ۶۶۷ دانش آموز در این طرح تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز  یکشنبه ۱۸ خردادماه ۹۹ در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی بیان کرد: طرح ملی شناخت و هدایت استعدادهای برتر تحصیلی برای ششمین سال پیاپی و با هدف بسترسازی برای شناخت دقیق معلم از دانش آموزان و شناسایی و هدایت  استعدادهای برتر تحصیلی بر اساس یک طرح دقیق علمی در استان خوزستان اجرا می شود.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به دیگر کارکردهای اجرای این طرح، توضیح داد: با اجرای این طرح معلم هر پایه می تواند به خوبی قضاوت کند که دانش آموزانش چه توانایی ها و استعدادهایی دارند. همچنین در این طرح معلم با بهره گیری از روش‎های متعدد گروهی و تکیه بر رویکرد  تشویقی در تدریس و بازدیدهای  علمی به شناخت بهتر استعدادهای دانش آموزان کمک می کند.


وی در عین حال با اظهار اینکه تاکنون بالغ بر  ۲۲۸ هزار و ۶۶۷ دانش آموز خوزستانی تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند؛ توضیح داد: از این تعداد بالغ بر ۱۸۱ هزار و ۷۹۶ دانش آموز مربوط به دوره ابتدایی و ۴۶ هزار و ۸۷۱ دانش آموز مربوط به دوره متوسطه اول است.


مودت اضافه کرد: ۱۶ منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان تاکنون تحت پوشش اجرای طرح ملی شهاب قرار گرفتند که بر اساس برآوردهای صورت گرفته ناحیه ۲ اهواز بیشترین تعداد دانش آموزان تحت پوشش را به خود اختصاص داده است.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: اجرایی شدن طرح ملی شناخت و هدایت استعدادهای برتر تحصیلی می تواند نقش مهمی در شناخت دانش آموزان مستعد و با آتیه و هدایت آنها به مراکز مهمی علمی کشور ایفا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.