تاریخ انتشار : دوشنبه 1 ژوئن 2020 - 14:18

قدردانی مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از كادر بهداشت و درمان صنعت نفت

قدردانی مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب از كادر بهداشت و درمان صنعت نفت

هما خوزستان: مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ارتباط ویدئویی با کادر بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها در پیشگیری، شناسایی و درمان بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.  به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز

هما خوزستان: مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ارتباط ویدئویی با کادر بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها در پیشگیری، شناسایی و درمان بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این ارتباط که روز یکشنبه ۱۱ خرداد 1399 برقرار شد مهندس محمدی اظهار داشت: در اپیدمی کرونا کادر فداکار و زحمتکش بهداشت و درمان صنعت نفت از سلامت خود گذشتند تا جامعه سالم بماند و این بیماری کنترل گردد.

 وی گفت: طیف وسیعی از کادر درمان اعم از مدیران، پزشکان متخصص، پرستاران و کارکنان بیمارستان های بهداشت و درمان صنعت نفت زحمات زیادی کشیده اند که تقدیر از آنها حداقل کاری است که می توان انجام داد تا بدانند که علیرغم کمبود امکانات در کنار آنها هستیم.

دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در خط مقدم بحران کرونا قرار دارد و در حال حاضر که با افزایش مبتلایان در جنوب مواجه هستیم قسمت عمده فعالیت سازمان در زمینه کنترل این بیماری قرار دارد.

 وی با بیان اینکه بیمارانی که در قرنطینه خانگی قرار دارند از سوی بهداشت درمان کنترل می‌شوند اظهار داشت: نیاز است نقاهتگاه هایی برای خانواده نفت ایجاد کنیم تا بیمارانی که امکان قرنطینه خانگی آنها میسر نیست در این اماکن نگهداری شوند تا ریسک انتقال ویروس به سایرین کاهش یابد.

دکتر دهقان از مدیران شرکت ها خواست کارکنان خود را برای ثبت نام در سامانه خود اظهاری بیماری کرونا(nocorona.ir) ترغیب کنند.

محمدرضا نادری رئیس HSE و مسئول کمیته اضطراری کووید-۱۹ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز از تلاش های کادر درمان تشکر کرد و گفت: تعامل خوبی میان این شرکت و بهداشت و درمان صنعت نفت وجود دارد و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل کرونا با همکاری های مشترک انجام می شود.

 در ادامه سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) اقدامات انجام شده در زمینه گندزدایی، راه اندازی نقاهتگاه، توزیع اقلام بهداشتی و کمک مومنانه به نیازمندان توسط این حوزه را تشریح کرد.

 در این ارتباط غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مسعود قاسمی مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری شیوع کرونا در این شرکت ها گزارش دادند.

دکتر محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و دکتر فرحناز عزیزی‌دوست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان نیز گزارشی از شروع کرونا و میزان ابتلای کارکنان و خانواده های تحت پوشش و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری، بهداشت و درمان در گستره فعالیت خود ارائه دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.