تاریخ انتشار : یکشنبه 24 می 2020 - 12:34

طرح نظارت بر نانوایی ها در اهواز برای مقابله با کرونا

طرح نظارت بر نانوایی ها در اهواز برای مقابله با کرونا

هما خوزستان: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اهواز، حسن احمدی  با تقدیر از برخورد به موقع و قاطع اداره اماکن استان با اصناف متخلف تاکید کرد: در موضوع سلامتی مردم با کسی تعارف نخواهیم داشت. وی با اشاره به فعالیت کمیته نظارت بر صنوف در سطح شهرستان اهواز گفت: پیرامون‌گزارشات واصله از سوی مرکز بهداشت غرب

هما خوزستان: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اهواز، حسن احمدی  با تقدیر از برخورد به موقع و قاطع اداره اماکن استان با اصناف متخلف تاکید کرد: در موضوع سلامتی مردم با کسی تعارف نخواهیم داشت.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نظارت بر صنوف در سطح شهرستان اهواز گفت: پیرامون‌گزارشات واصله از سوی مرکز بهداشت غرب اهواز مبنی بر تخلف چند واحد نانوایی، موضوع با جدیت از سوی اداره اماکن استان در دستور کار قرار گرفت و با موافقت مقام قضایی با این واحدها برخورد شد.

ویروس کرونا در بیش از ۲ هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به گونه‌ای که مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اعلام کردند در چند روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان بوده است.

برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در خوزستان، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیر ضروری از ۲۲ تا ۲۹ اردیبشهت ماه در شهرستان های با وضعیت قرمز تعطیل اعلام شد و مجدد از یکم تا پنجم خردادماه ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاههای اجرایی و بانک ها و اصناف تعطیل شدند.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.