تاریخ انتشار : جمعه 22 می 2020 - 16:25

شناسایی ۴۹۴ بیمار جدید کرونایی در خوزستان/ فوت ۴۲۰ بیمار

شناسایی ۴۹۴ بیمار جدید کرونایی در خوزستان/ فوت ۴۲۰ بیمار

هما خوزستان: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از شناسایی ۴۹۴ بیمار جدید کرونایی در استان خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه‌روز گذشته (یکم تا دوم خرداد) تعداد ۴۹۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا

هما خوزستان: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از شناسایی ۴۹۴ بیمار جدید کرونایی در استان خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه‌روز گذشته (یکم تا دوم خرداد) تعداد ۴۹۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که فعالیت برای شناسایی هرچه بیشتر مبتلایان و جداسازی آنان از افراد سالم ادامه دارد.

وی افزود: بر این اساس، از مجموع ۴۹۴ بیمار جدید، ۳۳۱ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۶۳ بیمار نیز بستری شدند. با احتساب این ۴۹۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۹ هزار و ۴۰۵ نفر افزایش یافت.

احسان پور تأکید کرد: در حال حاضر ۸۱۸ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه هشت هزار و ۱۶۷ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۲ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۴۲۰ نفر برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.