تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژوئن 2020 - 12:59

سارق موبایل قاپ با ۲۲ فقره سرقت در اهواز دستگیر شد

سارق موبایل قاپ با ۲۲ فقره سرقت در اهواز دستگیر شد

هما خوزستان: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: سارق موبایل قاپ سابقه‌دار با ۲۲ فقره سرقت در شهرستان اهواز دستگیر شد. سرهنگ محسن دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکب به یک دستگاه موتورسیکلت در برخی نقاط اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار

هما خوزستان: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: سارق موبایل قاپ سابقه‌دار با ۲۲ فقره سرقت در شهرستان اهواز دستگیر شد.

سرهنگ محسن دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکب به یک دستگاه موتورسیکلت در برخی نقاط اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ اهواز با انجام کارهای اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی متهم را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲ نفر از مالباختگان پس از مواجهه حضوری موفق به شناسایی سارق شدند، تصریح کرد: متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و در تحقیقات پلیس به ۲۲ فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده است‌.

سرهنگ دالوند در پایان به بازسازی صحنه‌های سرقت در حضور مالباختگان اشاره کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.