تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 ژوئن 2020 - 15:31

دستگیری یک موبایل قاپ در اهواز

دستگیری یک موبایل قاپ در اهواز

هما خوزستان: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای کیف و موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد. سرهنگ “سهراب حسین نژاد” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در برخی

هما خوزستان: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای کیف و موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ “سهراب حسین نژاد” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پایگاه شرق آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای و سابقه دار شدند، گفـت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسین نژاد بیان داشت: نظر به مستندات و قرائن متهم در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در شهرستان اهواز اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به اینکه بخشی از سرقت ها توسط شکات و متهم بازسازی شده، خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری همدست، مالخر و کشف اموال سرقتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.