تاریخ انتشار : یکشنبه 31 می 2020 - 15:51

خودكفائی استان خوزستان با راه‌اندازی خط مكانیزه تولید ماسك با ظرفیت تولید ۱۲ هزار عدد در ساعت در اهواز

خودكفائی استان خوزستان با راه‌اندازی خط مكانیزه تولید ماسك با ظرفیت تولید ۱۲ هزار عدد در ساعت در اهواز

هما خوزستان: بهره برداری از کارگاه مکانیزه تولید ماسک N ۹۵ و سه لایه در اهواز با ظرفیت تولید ۲ هزار ماسک N ۹۵ و ۱۰ هزار ماسک سه لایه در هر ساعت، نیاز استان خوزستان به ماسک را تامین می کند. دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت:

هما خوزستان: بهره برداری از کارگاه مکانیزه تولید ماسک N ۹۵ و سه لایه در اهواز با ظرفیت تولید ۲ هزار ماسک N ۹۵ و ۱۰ هزار ماسک سه لایه در هر ساعت، نیاز استان خوزستان به ماسک را تامین می کند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: ضرورت ايجاد شهرك توليد فراورده هاي سلامت در زمينه هاي دارو، تجهيزات و ملزومات پزشكي، فراورده هاي آرايشي، بهداشتي و مواد غذايي با توجه به حضور اساتيد برجسته دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دانشكده داروسازي و نياز مردم استان وجود دارد تا ضمن تامين نيازهاي مردم در خصوص اجراي فرامين مقام معظم رهبري در تحقق شعار جهش توليد عملا” گام موثری برداشته شود. 

  
وی با اشاره به صادرات اين محصولات از طریق مرزهاي زميني، دريايي و هوايي در خوزستان گفت: صادرات این قبیل محصولات با توجه به ارز آوري در قطع وابستگي به نفت و رونق اقتصادي استان و اشتغال زايي نيز موثر خواهد بود.


سرپرست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز ضمن دعوت از كار آفرينان و سرمايه گذاران جهت فعالیت در این زمینه، حمايت خود را از توليد كنندگان استان در زمينه تهیه وسایل حفاظتی در مقابه با کرونا ویروس اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.