تاریخ انتشار : شنبه 13 ژوئن 2020 - 11:57

خط تولید اسلب فولادی در شرکت نورد و لوله اهواز راه اندازی می شود

خط تولید اسلب فولادی در شرکت نورد و لوله اهواز راه اندازی می شود

فرماندار شهرستان اهواز گفت: خط تولید اسلب فولادی در شرکت نورد و لوله اهواز به نام شهر مقدس خرمشهر راه اندازی می شود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی چهارشنبه در بازدید از شرکت نورد و لوله اهواز با بیان اینکه مدیران این شرکت تلاش دارند خط تولید اسلب فولادی را در این

فرماندار شهرستان اهواز گفت: خط تولید اسلب فولادی در شرکت نورد و لوله اهواز به نام شهر مقدس خرمشهر راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جمال عالمی نیسی چهارشنبه در بازدید از شرکت نورد و لوله اهواز با بیان اینکه مدیران این شرکت تلاش دارند خط تولید اسلب فولادی را در این شرکت احداث کنند، افزود: با راه اندازی این خط بیش از چهار هزارنیرو اشتغالزایی می شود.

هما خوزستان: رئیس شورای اشتغال شهرستان اهواز ادامه داد: در این شرکت به عنوان نخستین تولید کننده ورق گرم فولادی در ایران و خاورمیانه، بیش از یکهزار و ۲۰۰ نیرو به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

جهش تولید در شرکت نورد و لوله اهواز

مدیر عامل شرکت نورد و لوله اهواز نیز با اشاره به اینکه این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن ورق فولادی، انواع لوله های سفید، سیاه و پروفیل، لوله های گاز و ورق های اسیدشویی شده را دارد، گفت:برای نخستین بار در کشور کلاف ورق با ضخامت ۱۲ میلیمتر در این شرکت تولید شد.

جواد خدابخشی افزود: در ماه های آغازین سال به اهدافی که از سوی مدیریت این شرکت طراحی شده است، توانستیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید” نامگذاری شده ، نسبت به ماه های مشابه در سنوات قبل با فاصله بسیار مشهود و ملموس به آن شرایط تولیدی برسیم.

وی در پایان از پیگیری و حمایت های عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز در رفع مشکلات این شرکت قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.