تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 ژوئن 2020 - 17:47

تحقق98 درصدی برنامه تعمیرات پیشگیرانه شركت نفت و گاز آغاجاری

تحقق98 درصدی برنامه تعمیرات پیشگیرانه شركت نفت و گاز آغاجاری

هما خوزستان: مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري از تحقق ٩٨ درصدي تعميرات پيشگيرانه اين شركت در جهت استمرار توليد و بهبود عملكرد تجهيزات فرآيندي در سال ٩٨ خبر داد. به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، مهندس ابراهيم پيرامون افزود: با توجه به شرايط موجود در راستاي تعمير

هما خوزستان: مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري از تحقق ٩٨ درصدي تعميرات پيشگيرانه اين شركت در جهت استمرار توليد و بهبود عملكرد تجهيزات فرآيندي در سال ٩٨ خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، مهندس ابراهيم پيرامون افزود: با توجه به شرايط موجود در راستاي تعمير و نگهداري از كارخانه ها و تجهيزات مرتبط با توليد و لزوم استفاده حداکثری از فرصت پیش آمده و به جهت ایمن سازی تأسیسات، ‌اين شركت با بيش از ٣٦٨٨مورد تعميرات پيشگيرانه، موفق به اجراي 98 درصد از برنامه راهبردي خود در زمينه تعميرات و نگهداري شده است.

وی گفت: اجراي برنامه هاي مناسب نگهداري و تعميرات به دليل نقش اساسي آن در حفظ و نگهداشت توليد و افزايش سطح ايمني، جايگاه ويژه اي دارد كه در همين راستا با تلاش همكاران در مجموعه تعميرات و عمليات، از٣٧٦٠ درخواست كار صادر شده بيش از 3688 مورد آن اجرائی گردیده که می توان از آن به عنوان موفقيتي مهم اشاره نمود.

مهندس پیرامون با بيان اينكه انجام تعميرات پيشگيرانه علاوه بر نقش مهمي كه در نگهداشت توليد دارد از نظر حفاظت از محيط زيست محيط هاي عملياتي نيز نقش مثبتي داشته، افزود: شناسايي و بررسي راه هاي كنترل ، مديريت و كاهش  آسيب هاي زيست محيطي يكي از شاخص هاي اصلي در تدوين برنامه هاي تعميرات پيشگيرانه اين شركت بوده كه در اين راستا نيز در سال گذشته اقدامات قابل توجهي انجام شده است.

وی، نصب سيستم هشدار دهنده سطح مايع بر روي حوضچه هاي تخليه  مايعات ، ارتقاء سيستم پمپاژ نفت نمكي و شيرين در واحد بهره برداري شماره ٢ آغاجاري ،‌ تعمير توربين رولزرويس و مجموعه كمپرسورهاي مربوطه در كارخانه گازوگازمايع 1000، تعمير، بازسازي و راه اندازي توربين رستون ١٧٥٠ واحد بهره برداري شماره3، ساخت قطعات معيوب توربين سولار ساترن، تعمیر اساسی مخزن ائتلاف کننده ثقلی واحد نمک زدایی رگ سفید -1 و طراحي و ساخت بالانس پيستون كمپرسورهاي گازي نوع بورسیگ گریز از مرکز را بخشي از فعاليت هاي شاخص صورت گرفته در حوزه تعميرات اين شركت در سال98 عنوان نمود .

مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري در ادامه به ساخت بيش از ١٥٦٣ قطعه مورد نياز واحد هاي عملياتي با استفاده از ظرفيت توليد كنندگان داخلي نيز اشاره كرد .

مهندس پيرامون با اشاره به اهمیت نظارت و پايش الكترونيكي فعالیت ها اظهار داشت: درسال 98 علاوه بر اجرای موفقیت آمیز سیستم الکترونیکی ومکانیزه صدور پروانه كار ،فاز اول سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری وتعمیرات (CMMS) نیز به عنوانPilot اجرا گردیده و هم اكنون آماده بهره برداری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.