تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 می 2020 - 18:40

تجهیز ۱۴ ساختمان اداری مناطق نفت خیز جنوب به سامانه مانیتورینگ آنلاین مصرف انرژی

تجهیز ۱۴ ساختمان اداری مناطق نفت خیز جنوب به سامانه مانیتورینگ آنلاین مصرف انرژی

هما خوزستان: مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: با هدف بهینه سازی مصرف انرژی ۱۴ ساختمان اداری در این شرکت به سامانه مانیتورینگ آنلاین مصرف انرژی الکتریکی مجهز شد.  به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سعید کوتی گفت: این سامانه با هدف کاهش مصرف برق و

هما خوزستان: مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: با هدف بهینه سازی مصرف انرژی ۱۴ ساختمان اداری در این شرکت به سامانه مانیتورینگ آنلاین مصرف انرژی الکتریکی مجهز شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس سعید کوتی گفت: این سامانه با هدف کاهش مصرف برق و مدیریت بار همزمان و کاهش هزینه های پرداختی و شناسایی پتانسیل های بهبود عملکرد انرژی در این شرکت اجرا شده است.

وی افزود: بر این اساس معاونت بهینه‌سازی مصرف انرژی مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پس از بررسی و مطالعه روش های گوناگون و دستگاه‌های اندازه‌گیری مختلف با توجه به ساختار شبکه توزیع، سامانه برق ساختمان‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی موجود، پروژه نصب و راه اندازی سامانه مانیتورینگ آنلاین مصرف انرژی الکتریکی را اجرا نموده است.

مهندس کوتی گفت: این سامانه به همراه سامانه جمع آوری و گزارش گیری اطلاعات اندازه گیری شده به صورت آزمایشی در ساختمان های منتخب اداری این شرکت در اهواز و امیدی نصب شده است و پس از بررسی عملکرد و کسب نتایج مورد انتظار، در همه ساختمان‌ها نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: مطالعات اولیه در خصوص اثربخشی و کارایی سیستم مانیتورینگ انرژی، مطالعه در خصوص وضعیت تابلوهای برق ساختمان‌ها و سیستم شبکه برق، بررسی سوابق پروژه های مشابه انجام شده در ایران، تعیین ابعاد پروژه، پارامترها و طراحی نقشه اجرایی طرح، انتخاب کنتور مناسب برای اندازه گیری و انتخاب بستر ارتباطی مناسب با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده است.

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: در این پروژه همچنین بررسی امنیتی نرم افزار و سخت افزار ها با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نصب کنتورها در فیدرهای مشخص شده، نصب نرم افزار بر روی سرور مرکزی برای قرائت و آنالیز و نمایش و نصب نرم‌افزار با مشخصات گرد آوری پردازش و نمایش مصرف برق آنلاین بر روی سیستم کلاینت ها انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.