تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 ژوئن 2020 - 14:25

اطفاء حریق انبار تراورس‌های فولاد خوزستان

اطفاء حریق انبار تراورس‌های فولاد خوزستان

هما خوزستان: رئیس HSE شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اقدام به هنگام و همکاری واحد آتش نشانی ایستگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در مهار و اطفاء آتش سوزی انبار تروارس های شرکت فولاد خوزستان در کمتر از ۵ ساعت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس محمد رضا

هما خوزستان: رئیس HSE شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اقدام به هنگام و همکاری واحد آتش نشانی ایستگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در مهار و اطفاء آتش سوزی انبار تروارس های شرکت فولاد خوزستان در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، مهندس محمد رضا نادری ضمن ابراز خرسندی از عدم وجود تلفات انسانی  در حادثه مذکور گفت: تراورس‌های خط ریلی قدیمی و چوبی از رده خارج شده ی فولاد خوزستان که در انبار کارگاه خطوط ریلی این شرکت نگهداری می‌شوند، ۱۴ خرداد، به دلیل گرما و اشباع بودن چوب از مواد نفتی، دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: به محض دریافت پیام از مدیریت بحران ستاد و هماهنگی با شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، واحد آتش نشانی به سرعت اعزام گردید.

مهندس نادری یادآور شد: تیم اعزامی مناطق نفتخیز جنوب متشکل از چهار آتش نشان کارآمد به همراه یک خودروی آتش نشانی چندمنظوره، تانکر آبرسان پمپ دار و دو دستگاه تانکر آبرسان عملیات ترابری و پشتیبانی تولید بود که خوشبختانه با حضور به موقع توانست نقش بسزایی در سرعت بخشی به مهار آتشی داشته باشد که بیش از ۱۵۰۰ متر مربع را در برگرفته و به تاسیسات مجاور سرایت کرده بود.

رئیس HSE مناطق نفتخیز جنوب در پایان از مدیر عامل، رئیس HSE و آتش نشانان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به خاطر اقدام سریع و همکاری در این رویداد و برخی آتش سوزی های شهری علاوه بر عملیات آتش نشانی چند روز گذشته در اطراف دکل 33 شرکت ملی حفاری  تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.