تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 ژوئن 2020 - 19:13

استاندار خوزستان: صنعت نفت به همه تعهدات خود در طرح آبرسانی غیزانیه عمل كرده است

استاندار خوزستان: صنعت نفت به همه تعهدات خود در طرح آبرسانی غیزانیه عمل كرده است

هما خوزستان: جمعی از نمایندگان مردم تهران، سمنان، مشهد و اهواز در مجلس یازدهم شواری اسلامی، ضمن بازدید از روستاهای بخش غیزانیه و روند اجرای طرح آبرسانی این بخش، از واحد NGL 800 و چاه شماره 6 اهواز نیز بازدید به‌عمل آوردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، استاندار خوزستان در نشست مشترکی که پس

هما خوزستان: جمعی از نمایندگان مردم تهران، سمنان، مشهد و اهواز در مجلس یازدهم شواری اسلامی، ضمن بازدید از روستاهای بخش غیزانیه و روند اجرای طرح آبرسانی این بخش، از واحد NGL 800 و چاه شماره 6 اهواز نیز بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، استاندار خوزستان در نشست مشترکی که پس از این بازدیدها برگزار شد ضمن تقدیر از عملکرد صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: صنعت نفت با پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد تومان، به تمام تعهدات خود  در طرح آبرسانی به  بخش غیزانیه عمل کرده است.

دکتر غلامرضا شریعتی افزود: پس از گفتگو و انعکاس مشکلات بخش غیزانیه به وزیر نفت، مقرر شد که صنعت نفت 10 میلیارد تومان دیگر نیز برای احداث 6 کیلومتر پایانی فاز نهایی خطوط لوله آبرسانی روستایی این منطقه تامین کند که باید از ایشان تشکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.