تاریخ انتشار : شنبه 20 ژوئن 2020 - 12:07

استاندار خوزستان : حضور فعالانه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در مبارزه با ویروس کرونا

استاندار خوزستان : حضور فعالانه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در مبارزه با ویروس کرونا

هما خوزستان: استاندار خوزستان امروز دوشنبه (1399/03/19) در حاشیه افتتاح واحد تعاونی دیبای عافیت واحد تولید کننده ماسک و کالاهای بهداشتی واقع در شهرک صنعتی شماره یک اهواز در جمع خبرنگاران با تقدیر از عملکرد شایسته این شرکت در امر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: :این مجموعه که با اشتغالزایی برای ۴۰ نفر ،

هما خوزستان: استاندار خوزستان امروز دوشنبه (1399/03/19) در حاشیه افتتاح واحد تعاونی دیبای عافیت واحد تولید کننده ماسک و کالاهای بهداشتی واقع در شهرک صنعتی شماره یک اهواز در جمع خبرنگاران با تقدیر از عملکرد شایسته این شرکت در امر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: :این مجموعه که با اشتغالزایی برای ۴۰ نفر ، روزانه ۲۰ هزار ماسک جراحی و سه لایه تولید میکند در گذشته این واحد کارگاهی البسه نظامی و صنعتی تولید می‌کرد و اکنون در کنار فعالیت پیشین خود، این کارگاه را نیز راه‌اندازی کرده است .

استاندار خوزستان امروز دوشنبه 1399/03/19 در حاشیه افتتاح واحد تعاونی دیبای عافیت واحد تولید کننده ماسک و کالاهای بهداشتی واقع در شهرک صنعتی شماره یک اهواز در جمع خبرنگاران با تقدیر از عملکرد شایسته این شرکت در امر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: :این مجموعه که با اشتغالزایی برای ۴۰ نفر ، روزانه ۲۰ هزار ماسک جراحی و سه لایه تولید میکند در گذشته این واحد کارگاهی البسه نظامی و صنعتی تولید می‌کرد و اکنون در کنار فعالیت پیشین خود، این کارگاه را نیز راه‌اندازی کرده است .

غلامرضا شریعتی گفت: فعالیت برخی دستگاه ها همچون شرکت شهرک های صنعتی استان در ایجاد شرایط لازم برای مقابله با کرونا در حال گسترش است . به عنوان مثال به مرز خودکفایی در تولید ماسک در خوزستان رسیده ایم و امکان ارسال ماسک به استان‌های دیگر را داریم.

همچنین امروز از پروژه‌های خیابان سازی، اجرای شبکه آب، فاضلاب، برق و احداث پست برق بخشی از شهرک صنعتی شماره یک اهواز  با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی بهره برداری شد که مجموع اعتبار این پروژه ۳۰ میلیارد ریال بوده است.
 تعداد واحدهای صنعتی و کارگاهی بهره مند از این پروژه ۴۳ واحد است و این خدمات رسانی بستر اشتغال ۳۳۰ نفررا ایجاد می کند.

شایان ذکر است با شیوع ویروس کرونا برای تامین کالاهای بهداشتی در استان از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و البسه  بیمارستانی بسیاری از واحدهای تولیدی در کنار فعالیت خود به تولید این کالاها پرداختند و یا تولید خود را تغییر دادند.

با همکاری دستگاه‌ها و واحدهای تولیدی در حال حاضر کمبود مواد ضدعفونی کننده دست و کالاهای بهداشتی در خوزستان به پایان رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.