تاریخ انتشار : شنبه 20 ژوئن 2020 - 12:49

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در اهواز زیاد است

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در اهواز زیاد است

فرماندار شهرستان اهواز گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا، احتمال بازگشت محدودیت ها در اهواز وجود دارد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی عصر جمعه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا این شهرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان اهواز و آمار

فرماندار شهرستان اهواز گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا، احتمال بازگشت محدودیت ها در اهواز وجود دارد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، جمال عالمی نیسی عصر جمعه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا این شهرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان اهواز و آمار نگران کننده افراد مبتلا به کرونا افزود: احتمال بازگشت مجدد محدودیت ها زیاد است و بعد از تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان اعمال می شود.وی ادامه داد: آمادگی دستگاه های اجرایی برای اجرای محدودیت ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز پیش بینی شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان اهواز گفت:استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن دست های مراجعان در ورودی ادارات، نهاد ها و دستگاه های اجرایی اجباری است و دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

عالمی نیسی افزود: تمهیدات لازم برای پشتیبانی از بخش درمان و بهداشت شهرستان و استان پشتیبانی خصوصا بیمارستان های ۶گانه محل بستری بیماران کرونا نیز انجام شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان بر رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا روابط اجتماعی را کمتر کنند و از حضور در مراسمات شادی و عزا که عامل انتشار ویروس کرونا است، خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا عصر جمعه به ریاست جمال عالمی نیسی فرماندارشهرستان اهواز و با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دیگر اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.