تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آوریل 2020 - 12:05

437 قطعه اختصاصی صنعت حفاری در سال 98 بومی سازی شد

437 قطعه اختصاصی صنعت حفاری در سال 98 بومی سازی شد

هما خوزستان: مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه تعامل میان متخصصان و کارشناسان این مدیریت و سازندگان و صنعتگران داخلی طی سال گذشته 437 قطعه اساسی و مختص صنعت حفاری تولید داخل شد.  به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهدی عرشیان توضیح داد: با قرار

هما خوزستان: مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه تعامل میان متخصصان و کارشناسان این مدیریت و سازندگان و صنعتگران داخلی طی سال گذشته 437 قطعه اساسی و مختص صنعت حفاری تولید داخل شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهدی عرشیان توضیح داد: با قرار گرفتن این حجم قطعه و دیگر قطعات که پیش از این ساخت داخل شده بود سال گذشته افزون بر 450 میلیارد ریال صرفه اقتصادی برای شرکت حاصل گردید. 

وی افزود: تعداد کل اقلام اساسی پرمصرف ساخته شده در داخل تاکنون شش هزار و 923 قطعه می باشد که مرتبط با 604 تجهیز کاربردی است. 

عرشیان با بیان اینکه از دستاوردهای سال گذشته اصلاح و یکسان سازی طراحی و دانش فنی 704 قلم قطعات و تجهیزات بوده است، اظهار کرد: مجموع قطعات ساخت داخل از سوی این شرکت با احتساب تنوع سازندگان و تکثیر قطعه در زمان حاضر به بیش از  22 هزار و 500 قلم بالغ می گردد. 

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت  شرکت ملی حفاری ایران، گفت: این مدیریت بنا دارد در سال جهش تولید در تعامل فزآینده با 230  سازنده و صنعتگر داخلی، بومی سازی قطعات و تجهیزات را در قیاس با سال قبل به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

وی درباره عملکرد اداره پژوهش و فناوری این مدیریت اظهار کرد: این واحد به منظور نهادینه نمودن و گسترش فعالیت های پژوهشی و ایجاد زمینه های رشد و شکوفایی افراد، صنعت و سازمان در این حوزه، سال گذشته با همکاری مدیریت های مختلف شرکت، موفق به شناسایی تعداد 14 نیاز فناورانه گردید. 

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در پیوند با این مطلب افزود:  از این تعداد سه مورد میان دانشگاه ها و مراکز علمی کشور فراخوان و مراحل داوری آن  انجام شد که از آن جمله پالسر مثبت تکمیل و در مدار عملیات قرار گرفت و تجهیز اکسترکتور Cutting Dryer)) در مرحله تست میدانی قرار دارد. 

وی همچنین در خصوص ساخت دستگاه های حفاری اظهار کرد: تاکنون در هم افزایی و همکاری موثر میان این شرکت و مجتمع های بزرگ صنعتی و شرکت های دانش بنیان هفت دستگاه حفاری سنگین خشکی بومی سازی شده که با این دکل ها بیش از 150 حلقه چاه های نفت و گاز حفاری و تکمیل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.