تاریخ انتشار : دوشنبه 18 می 2020 - 13:23

25 كيلو شيشه در “هويزه” کشف شد

25 كيلو شيشه در “هويزه” کشف شد

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان ازدستگيري 5 قاچاقچي مواد مخدر و کشف 24كيلو و 500گرم موادمخدر از نوع شيشه در شهرستان‌ “هويزه” خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر

هما خوزستان: فرمانده انتظامی استان ازدستگيري 5 قاچاقچي مواد مخدر و کشف 24كيلو و 500گرم موادمخدر از نوع شيشه در شهرستان‌ “هويزه” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “هويزه” با کار اطلاعاتی 3دستگاه خودروي “سمند،پژو پارس و نيسان” حامل مواد مخدر را شناسايي و طي يك عمليات موفق متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسي از خودروهاي توقيفي 24كيلو و 500گرم کیلوگرم موادمخدر از نوع شيشه كه از مرزهاي شرقي وارد كشور شده، كشف شد.

فرمانده انتظامي استان خوزستان با اشاره به اينكه در اين رابطه 5 قاچاقچي دستگير مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند،خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي با سوداگران مرگ و مخلان امنيت به شدت برخورد مي كند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.