تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آوریل 2020 - 12:57

200 کیلومتر راه روستایی خوزستان در قالب طرح ملی ابرار آماده آسفالت است

200 کیلومتر راه روستایی خوزستان در قالب طرح ملی ابرار آماده آسفالت است

هما خوزستان: سرپرست معاونت  راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سهم استان از طرح ملی ابرار 251 کیلومتر است که 200 کیلومتر از این میزان در مرحله مناقصه و آماده آسفالت است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد:

هما خوزستان: سرپرست معاونت  راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سهم استان از طرح ملی ابرار 251 کیلومتر است که 200 کیلومتر از این میزان در مرحله مناقصه و آماده آسفالت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: سهم استان از طرح ملی ابرار 251 کیلومتر است که 200 کیلومتر از این میزان در مرحله مناقصه و آماده آسفالت می باشد.

وی افزود: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه 41 روستا در شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

​سرپرست معاونت  راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه سال گذشته برای اجرای طرح ملی ابرار در استان 350 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت افزود: استان خوزستان 12 هزار و 151 کیلومتر راه روستائی دارد که از این میزان 7 هزار و 786کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

جولانژاد خاطرنشان کرد: اجرای طرح ابرار در استان خوزستان تاثیر قابل توجهی بر ارتقا ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر روستایی دارد.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.