تاریخ انتشار : شنبه 25 آوریل 2020 - 12:48

۱۶۵ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان میان نیازمندان توزیع می‌شود

۱۶۵ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان میان نیازمندان توزیع می‌شود

هما خوزستان: مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان از توزیع ۱۶۵ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار سبد غذایی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان، در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز

هما خوزستان: مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان از توزیع ۱۶۵ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار سبد غذایی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان، در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی (طرح همسفره) در قرارگاه منطقه‌ای ارتش اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه عملیاتی کردن رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان غذای گرم و سبد غذایی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری میان نیازمندان توزیع می شود
وی افزود: در  کشور ۳۱۳ آشپزخانه مهدوی برپا شده که از این تعداد ۱۸ آشپزخانه در خوزستان است و یکی از آنها در جهت اطعام روزه‌داران به ویژه  نیازمندان با همت ارتش راه‌اندازی شده و فعالیت آن از اول ماه رمضان آغاز می‌شود.
 موصلی تصریح کرد: بیش از ۱۶۵ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۱۰۰ هزار سبد غذایی در استان توزیع شود که با همکاری و مشارکت مردم نیکوکار، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج، سپاه و قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب صورت می‌گیرد.
مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان افزود: با همت قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب بنا شد در مرحله اول ۲ هزار خانوار از بسته‌های معیشتی و مرحله دوم روزانه یک‌هزار و ۱۰۰ پرس غذا با رعایت نکات بهداشتی جهت حفظ سلامتی در آشپزخانه های استان با نظارت واحد بهداشت انجام خواهد شد و توسط تیم توزیع و گروه های جهادی به درب منازل نیازمندان خواهند رسید.
موصلی گفت: کمیته امداد با عنوان پویش ملی “بخشش ایرانیان” در راستای بهره مندی از ظرفیت مردم نوعدوست، خیران و نیکوکاران و ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان طرحی را تحت عنوان “اطعام مهدوی” اجرا کرده که امسال با شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات معیشتی برای اقشار نیازمند متفاوت تر خواهد بود و این خانواده ها به کمک های معیشتی نیاز بیشتری پیدا می کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی گفت: مردم سخاوتمند استان می‌توانند با همراهی در این طرح، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۷۱۳ و یا از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۱*۱# پرداخت نمایند تا با یاری خدای متعال، تلاش خیرین و کمک اقشار مختلف بستری را فراهم کنیم که سفره اطعام مهدوی برای نیازمندان گسترده و پربرکت باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.