تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آوریل 2020 - 13:17

کد ملی رانندگان حمل ونقل عمومی جایگزین کارت هوشمند شد

کد ملی رانندگان حمل ونقل عمومی جایگزین کارت هوشمند شد

هما خوزستان: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان از جایگزینی کد ملی رانندگان حمل ونقل عمومی با کارت و شماره هوشمند آنان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان، فواد غزیعلی با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و در

هما خوزستان: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان از جایگزینی کد ملی رانندگان حمل ونقل عمومی با کارت و شماره هوشمند آنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان، فواد غزیعلی با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و در راستای تحقق کامل اهداف دولت الکترونیک در دستگاه ها حذف فیزیکی کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستورکار قرار گرفته است اظهار کرد: از تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال جاری کلیه اطلاعات رانندگان و فرآیند حمل ونقلی بر اساس کد ملی راننده صورت گرفته و کارت هوشمند راننده حذف شد.

وی با اشاره به اینکه از این تاریخ چاپ فیزیک کارت هوشمند حذف و تنها رسید کارت هوشمند به رانندگان و ناوگان ارائه خواهد شد افزود: از آنجایی که  لوازم چاپ کارت هوشمند وارداتی و فیزیک کارت هوشمند نیز هیچگونه الزام و استفاده ای نداشته، لذا در راستای استفاده از حداکثر توان تولیدی و خدمتی کشور و همچنین حمایت از کالای ایرانی کلیه فرآیند صدور اسناد حمل ونقل بصورت الکترونیکی و تنها بر اساس شماره هوشمند(کدملی) انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان با اشاره به فعالیت 350 شرکت حمل ونقل کالا و 165 شرکت مسافری در استان اظهار کرد: 20 هزار و 370 راننده در حوزه کالا و 6 هزار و 201 نفر راننده نیز در حوزه مسافر به مردم استان خدمات رسانی می کنند.

غزیعلی از فعالیت وخدمات رسانی 13 هزار و 483 دستگاه ناوگان در حوزه کالا و مسافر در خوزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از  42 هزارتن کالا و5 میلیون و 685 هزار و 960 نفر مسافر توسط همین ناوگان از استان جابه جا شده اند.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.