تاریخ انتشار : یکشنبه 17 می 2020 - 14:31

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خبر داد : ۱۰ واحد صنعتی از ۱۱ واحد تملک شده توسط بانک ها در شهرک صنعتی مسجد سلیمان به متقاضیان واگذار گردید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خبر داد : ۱۰ واحد صنعتی از ۱۱ واحد تملک شده توسط بانک ها در شهرک صنعتی مسجد سلیمان به متقاضیان واگذار گردید.

۱۰ واحد صنعتی از ۱۱ واحد تملک شده توسط بانک ها در شهرک صنعتی مسجد سلیمان به متقاضیان واگذار گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان : اخلاق محمدیان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در نشست عصر دیروز در شهرک صنعتی مسجدسلیمان با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان ، امام جمعه و صنعتگران شهرک

۱۰ واحد صنعتی از ۱۱ واحد تملک شده توسط بانک ها در شهرک صنعتی مسجد سلیمان به متقاضیان واگذار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان : اخلاق محمدیان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در نشست عصر دیروز در شهرک صنعتی مسجدسلیمان با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان ، امام جمعه و صنعتگران شهرک صنعتی در این شهرک که به منظور پیگیری موانع ‌مشکلات سرمایه گذاران در شهرک صنعتی برگزار گردید  تکلیف قرارداد های راکد در این شهرک که یا بعلت عدم ایفای تعهدات مالی تسهیلات اخذ شده در طول سنوات گذشته توسط بانک ها تملک شده و از چرخه تولید خارج شدند و همچنین ۱۲ قرارداد راکد در این شهرک که تاکنون موفق به ساخت نشده و طبق ضوابط میبایست فسخ  میگردیدند  خبر داد و اعلام نمود بعلت کمبود زمین صنعتی در این شهرک جهت واگذاری تمرکز را به آزاد سازی طرح های راکد  به منظور پاسخ گویی به متقاضیان جدید نموده ایم .

محمدیان اعلام نمود هم اکنون دو طرح از طرح های آزاد سازی شده از تملک بانک ها به چرخه تولید برگشته و مابقی در حال  نوسازی و آماده نمودن شرایط تولید هستند.

وی همچنین از ارسال پرونده قراردادهای راکد به مراجع قضایی جهت اخذ تاییدیه فسخ خبر داد و اعلام نمود با این رها سازی بخشی از نیاز متقاضیان سرمایه گذاری جدید تامین خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تکمیل کلیه زیر ساخت های شهرک صنعتی اعلام نمود آسفالت و جدول کشی خیابان‌ها ، تعویض شبکه توزیع آب، احداث شبکه و ایستگاه تقلیل فشار گاز ، ایستگاه پمپاژ و مخزن زمین آب ، احداث شبکه روشنایی ، احداث سر درب ورودی، ایجاد و نگه داری  فضای سبز ‌با شبکه آبیاری قطره ای ، احداث شبکه فیبر نوری که هم اکنون آماده بهره برداری است در سه سال گذشته و احداث ساختمان آتش نشانی وخرید یک دستگاه خودرو اطفاء حریق در سال جاری این شهرک از شرایط بسیار مطلوبی از حیث زیر ساخت ها قرارگرفته است.

۱۰ طرح در حال ساخت و ساز  واحد صنعتی در حال تولید ، ساختمان آتش نشانی در حال احداث شهرک مورد بازدید برنامه سفر مدیر عامل شرکت شهرکها قرار داشته اند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.