تاریخ انتشار : شنبه 2 می 2020 - 17:35

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در جمع کارکنان جدیدالاستخدام : باسوادترین نیروهای مالی کشور کارکنان امور مالیاتی هستند

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در جمع کارکنان جدیدالاستخدام : باسوادترین نیروهای مالی کشور کارکنان امور مالیاتی هستند

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی، جهانشاه ارزانی بیرگانی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان با اشاره به نظام مند بودن آموزش تخصصی در سازمان امور مالیاتی کشور گفت: باسوادترین نیروهای مالی کشور کارکنان امور مالیاتی هستند.وی در جمع کارکنان جدیدالاستخدام این اداره کل که اولین روز کاری خود را رسما آغاز نمودند ضمن عرض خیر مقدم

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی، جهانشاه ارزانی بیرگانی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان با اشاره به نظام مند بودن آموزش تخصصی در سازمان امور مالیاتی کشور گفت: باسوادترین نیروهای مالی کشور کارکنان امور مالیاتی هستند.
وی در جمع کارکنان جدیدالاستخدام این اداره کل که اولین روز کاری خود را رسما آغاز نمودند ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور کارکنان تازه نفس در بدنه این اداره کل افزود: افتخاری که هم اکنون نصیب شما شده این است که شما در یک سازمان یاد دهنده مشغول بکار شده اید بدین معنی که شما در طول سی سال خدمت خود علاوه بر خدمت در زمینه کسب تجربه در دانشگاه بدون شهریه، از امکانات آموزشی و اساتید رایگان برخوردار خواهید بود. چرا که نظام آموزشی در سازمان امور مالیاتی کشور به صورتی قدرتمند شکل گرفته که نیروها و کارکنان مالیاتی را در مقوله های متنوع و متعدد مرتبط با تخصص شغلی تحت آموزش قرار می دهد. شما اگر به جامعه دانشگاهی ما رجوع کنید متوجه خواهید شد که درصد بسیار قابل توجهی از اساتید ما در مقوله های حسابداری، مدیریت و اقتصاد کارکنان امور مالیاتی هستند که در کنار خدمت در این سازمان به تدریس تخصصی نیز می پردازند و این نشان از باسواد بودن نیروهای سازمان امور مالیاتی است و این سطح بالای سواد به شکلی است که بعد از بازنشستگی نیز بیکار نخواهند بود و از تخصص خود بهره خواهند گرفت. انسان بدون کسب دانش با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی قطعا کم خواهد آورد پس در همین ابتدای کار این نکته را در نظر داشته باشید که در کنار خدمت، اولویت اول شما کسب دانش و مهارت باشد. راه توسعه و پیشرفت برای نیروها بسته نیست به شرطی که اول کسب دانش را مدنظر بگیرید و تلاش و کوشش مضاعف داشته باشید راه سومی وجود نخواهد داشت مگر اینکه کسی بخواهد بیراهه برود که این راه نیز به نتیجه نخواهد رسید.
ارزانی بیرگانی خاطرنشان کرد: زندگی شخصی شما از اولین روز استخدام تغییر خواهد کرد و چرا که در مهم ترین نهاد مالی کشور شاهد رشد و پیشرفت خود خواهید بود و از این پس شما نماینده این سازمان در جامعه خواهی بود و از منش و رفتار شما به عنوان یک نماد از این سازمان در بین اذهان عمومی برداشت خواهد شد; در سازمان امور مالیاتی کشور سلیقه وجود ندارد و همانطور که در سازمان های دولتی چارچوب بر اساس قوانین و مقررات حکم فرماست، به تبعیت از این چارچوب سازمان امور مالیاتی کشور نیز قوانین و مقررات خاص خود را دارد ، در نظر داشته باشید که سازمان های دولتی از نظر سلسله مراتب، ساختاری خشک و غیر قابل انعطاف دارند. سیستم سازمان امور مالیاتی همانند سازمان ها و تشکیلات نظامی است. مساله حفظ اسرار مالیاتی است، وای بحال کسی که بخواهد اسرار اداره و سازمان را خارج از تشکیلات منتقل کند چرا که در این زمینه برخورد و پیگیری سازمان و نهادهای نظارتی سازمان بسیار قاطعانه خواهد بود.
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: ارباب رجوع همان طور که از نام آن پیداست ارباب ما تلقی می شود و موظفیم که به دور از هرگونه برخورد سلیقه ای و بی عدالتی به امور مالیاتی آنها با رعایت مقررات و قوانین رسیدگی نماییم وآنها را مورد تکریم و احترام قرار دهیم اما در نظر داشته باشید که خیلی از مراجعه کنندگان و مودیان مالیاتی به دنبال لابی گری و سوء استفاده هستند فضای کاری خود را محدود نمایید و ببندید نباید خدمت به مراجعه کنندگان با وظایف قانونی شما تداخل و منافات داشته باشد هیچ کس جز شما دلسوز شما نیست پس کاری نکنید که دون شان شما باشد و زمینه این را فراهم نکنید که جایگاه اجتماعی و شغلی شما خدشه دار شود. هوشیار باشید که در دام مفسدان اقتصادی نیفتید; و یا اینکه بخواهید خدایی نکرده به بهانه تامین رفاه خانواده که اینجانب نیز به عنوان اولویت مهم بر آن تاکید می کنم دست به کسب امتیاز نامشروع یا پذیرش مواردی تحت عنوان شیرینی که از سوی برخی افراد سودجو به کارکنان مالیاتی پیشنهاد می کنند بزنید. چرا این سازمان از جمله معدود سازمان های دولتی است که در زمینه پرداخت حقوق و سایر مزایا در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و هیچ کس نمی تواند فردا دست به خطا بزند و کمبود حقوق و مزایا را بهانه کند; بر کسی پوشیده نیست که هر شخصی که در این سازمان مشغول به کار می شود از روز اول استخدام کلیه حقوق و مزایای خود را بر اساس حکم قانونی خود دریافت می نمایند.
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان به مساله مهم رعایت نظم و انضباط از سوی کارکنان تاکید کرد و گفت این را در نظر داشته باشید که در کنار به موقع آمدن و به موقع رفتن حضور شما مثمر ثمر باشد و در زمان ساعت کاری خود به شکل موثر خدمت نمایید در پایان نیز ضمن عرض خیرمقدم مجدد و آرزوی موفقیت برای شما امیدوارم که بتوانید در طول سال های خدمت خود در مسیر رشد و تعالی و اهداف عالی سامان امور مالیاتی کشور در زمینه ی احقاق حقوق حقه دولت گام بردارید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.