تاریخ انتشار : یکشنبه 17 می 2020 - 11:28

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان کرد: برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم در خوزستان/ کلنگ زنی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان کرد: برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم در خوزستان/ کلنگ زنی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان خوزستانی

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شرکت حضوری ۴۰ هزار دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات پایانی، خاطرنشان کرد: امتحانات پایانی دوازدهم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد. در راستای تکریم مقام شامخ معلمان و ارتقای وضعیت رفاهی آنان کلنگ ۲۴۰۰ واحد مسکونی در استان به زمین

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به شرکت حضوری ۴۰ هزار دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات پایانی، خاطرنشان کرد: امتحانات پایانی دوازدهم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد. در راستای تکریم مقام شامخ معلمان و ارتقای وضعیت رفاهی آنان کلنگ ۲۴۰۰ واحد مسکونی در استان به زمین زده شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان ضمن تبریک فرارسیدن روز بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال در بازه زمانی ۱۸ خرداد ماه تا ۱۶ تیرماه و در ۳۵۰ حوزه امتحانی در سراسر استان و با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار خواهد شد. البته تحقق این امر می بایست با کمک و  همت نهادها و دستگاه های استانی و شهرستانی محقق و امکان پذیر شود.


وی در ادامه با اشاره به اقدامات مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه ارتقای وضعیت رفاهی فرهنگیان خوزستان، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم کلنگ بالغ بر ۲۴۰۰ واحد مسکن مهر برای فرهنگیان خوزستانی به زمین زده شد و برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت این واحدها نیز در دستور کار جدی مجموعه تعلیم  و تربیت استان قرار دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: آموزش و پرورش خوزستان تمهیدات ویژه ای برای برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در دستور کار قرار داده است. افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت حوزه های امتحانی و بسترسازی برای برگزاری امتحانات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از جمله این موارد است.


مودت ادامه داد: طرح های کارورزی هنرجویان آموزشگاه های فنی حرفه ای و کاردانش نیز با توجه به وضعیت حال حاضر استان برگزار نخواهد شد. البته برای پایه دوازدهم اجرای امتحان کارورزی با تصمیم شورای کارورزی منطقه آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها خواهد بود.


وی در پایان با اشاره به فعالیت کارگروه استانی ارتقای شاخص کنکور، توضیح داد: برنامه ریزی برای تولید محتوای فاخر آموزشی از طریق استودیو آوای مدرسه، اجرای طرح جامع تور مشاوره ای برای دانش آموزان مستعد کنکوری و حمایت آموزشی و مشاوره ای از دانش آموزان مناطق کم برخوردار از جمله برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان در این خصوص است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.