تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2020 - 13:27

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: توزیع ۲۰ هزار بسته آموزشی در بین نوآموزان پیش دبستانی در استان/ دانش آموزان عشایری زیر پوشش طرح امداد آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: توزیع ۲۰ هزار بسته آموزشی در بین نوآموزان پیش دبستانی در استان/ دانش آموزان عشایری زیر پوشش طرح امداد آموزشی

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع ۲۰ هزار بسته آموزشی در بین نوآموزان پیش دبستانی سراسر استان و همچنین آغاز توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی در بین دانش آموزان عشایری خبر داد. به گزارش اداره اطلاع رسانی  روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز سه

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع ۲۰ هزار بسته آموزشی در بین نوآموزان پیش دبستانی سراسر استان و همچنین آغاز توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی در بین دانش آموزان عشایری خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی  روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۹ در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: مدیران، معلمان و دانش آموزان خوزستانی به خوبی در حال پیوستن به شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) هستند و در صورت ادامه این روند به زودی شاهد نواخته شدن زنگ آغاز شبکه شاد در خوزستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مجموعه تعلیم و تربیت استان برنامه ویژه ای برای پوشش تحصیلی دانش آموزان مناطق عشایری و کم برخودار دارد، توضیح داد: طرح امداد آموزشی از روز گذشته در مناطق آموزش عشایر استان کلید خورده است که در غالب این طرح بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی در بین دانش آموزان عشایری توزیع خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: همچنین بالغ بر ۲۰ هزار بسته آموزشی ویژه دوره پیش دبستانی در بین نوآموزان پیش دبستانی سراسر استان نیز توزیع شده است تا این نوآموزان نیز در این دوره حساس آموزش خود را دریافت کند.

مودت در عین حال با اظهار اینکه شبکه شاد بستری اثر بخش برای استمرار فعالیت آموزشی مدارس است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه تعلیم و تربیت استان در راستای پوشش ثبت نام حداکثری دانش آموزان خوزستانی در این سامانه است.

وی در پایان گفت: ارتقای شاخص های کیفی روند یاددهی یادگیری در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.