تاریخ انتشار : دوشنبه 18 می 2020 - 16:25

قابل توجه مسئولین وزارت بهداشت فکری به حال خوزستان کنید سلامت مردم محل آزمون وخطانیست

قابل توجه مسئولین وزارت بهداشت فکری به حال خوزستان کنید سلامت مردم محل آزمون وخطانیست

هما خوزستان: باتوجه به رشد آمار کرونا در اکثر شهرهای خوزستان و اعتراض شهروندان به نحوه مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برخی از کارشناسان این حوزه در تماس با خبرنگاران ما اذعان داشته که می بایست مدیریت باتجربه و کاربلد در این مسئولیت مهم به کار گمارده شود تا این استان دوران کرونا و

هما خوزستان: باتوجه به رشد آمار کرونا در اکثر شهرهای خوزستان و اعتراض شهروندان به نحوه مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برخی از کارشناسان این حوزه در تماس با خبرنگاران ما اذعان داشته که می بایست مدیریت باتجربه و کاربلد در این مسئولیت مهم به کار گمارده شود تا این استان دوران کرونا و پس از آن را با کمترین تلفات سپری کند.

همچنین اعتراض و مطالبه به حق رسانه های آگاه و بیدار خوزستانی منجر به تعیین نماینده در این حوزه از سوی وزیر بهداشت شده و با حکمی دکتر علیرضا افشار جهت نظارت بر امور اجرایی بیماری کرونا در خوزستان منصوب می شود. که این خود نشان از عدم اطمینان وزیر به مدیریت این حوزه در استان است.

لازم به توضیح است عدم مدیریت در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ارائه آمار متناقض و دلخواه، عدم رسیدگی برخی بیمارستانها به دیگر بیماران غیر کرونایی و از همه مهمتر نبود شفافیت در ارائه آمار طی چندین مرحله از سوی این مدیریت باعث شده تا اصحاب رسانه و مردم فهیم خوزستان از استاندار و وزیر بهداشت بخواهند تا در خصوص انتصاب مدیری کارآمد برای دانشگاه علوم پزشکی اهواز اقدام عاجل مبذول نمایند.

در واقع عدم شفافیت در خصوص اعلام آمار طی روزهای گذشته، ترویج ادبیات درمان سرپایی بیماران کرونایی، قرنطینه بیماران در منازل خود و… از مواردی هستند که می تواند به رشد آمار این بیماری کمک کند به نحوی که امروز استان خوزستان برای چندمین روز متوالی دارای وضعیت قرمز شده است.

در پایان یادآور میشویم طی سالهای گذشته هرگاه مدیریت باتجربه، کاربلد و مردم دوست در یکی از حوزه های خوزستان نبوده، در همان حوزه دچار بحران جبران ناپذیر شده ایم….

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.