تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آوریل 2020 - 11:23

عملیات ارتقا سیستم کنترل و ابزار دقیق گاورنر واحد چهار نیروگاه اول سد شهید عباسپور با موفقیت انجام شد

عملیات ارتقا سیستم کنترل و ابزار دقیق گاورنر واحد چهار نیروگاه اول سد شهید عباسپور با موفقیت انجام شد

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور از انجام موفقیت آمیز عملیات ارتقاء سیستم کنترل و ابزار دقیق گاورنر واحد چهار نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد. نصراله طاهری در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ اظهار داشت: عملیات ارتقاء سیستم کنترل و ابزار دقیق

هما خوزستان: مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور از انجام موفقیت آمیز عملیات ارتقاء سیستم کنترل و ابزار دقیق گاورنر واحد چهار نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد.

نصراله طاهری در گفتگو با شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ اظهار داشت: عملیات ارتقاء سیستم کنترل و ابزار دقیق گاورنر واحد چهار نیروگاه اول و رفع نواقص موجود در سیستم قدیمی گاورنر واحد چهار و همچنین ارتقا سیستم کنترلی و ابزار دقیق با موفقیت به سرانجام رسید. 

وی افزود: پایان عمر مفید سیستم گاورنر قدیمی و اشکالات فنی ایجاد شده در مسیر عملکرد سیستم کنترلی و ابزار دقیق گاورنر واحد ۴ موجب شد تا با بررسی امکانات موجود و با استفاده از دانش کارشناسان شرکت برنامه ریزی و راه‌اندازی مجدد این سیستم حیاتی در دستور کار کارشناسان شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور با اشاره به اینکه این سیستم فاقد تجهیزات یدکی بوده و برنامه ریزی و تنظیمات آن جهت راه اندازی نیز قدیمی بوده است بیان کرد: با وجود تحریم‌ها و عدم امکان تهیه تجهیزات مورد نیاز با در نظر گرفتن تمامی امکانات موجود در نیروگاه و با تکیه بردانش کارشناسان فنی این شرکت سیستم گاورنر واحد چهار نیروگاه اول با ایجاد تغییرات اساسی در ساختار اولیه بروز رسانی شد و این واحد پس از گذراندن تست‌های مختلف فنی در سلامت کامل به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.