تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2020 - 14:01

ساخت ۷۷۰۰ واحد از طرح اقدام ملی مسکن در سال ۹۹ در استان آغاز میشود

ساخت ۷۷۰۰ واحد از طرح اقدام ملی مسکن در سال ۹۹ در استان آغاز میشود

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: در طرح اقدام ملی مسکن ویژه مسکن اولی ها زمین‌ها به صورت اجاره ۹۹ ساله و هزینه ساخت هم در اقساط پنج ساله پرداخت خواهد شد و در سال جاری ساخت ۷۷۰۰ واحد از طرح اقدام ملی مسکن در سال ۹۹ در ۲۰ شهر از استان آغاز میشود. به گزارش

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: در طرح اقدام ملی مسکن ویژه مسکن اولی ها زمین‌ها به صورت اجاره ۹۹ ساله و هزینه ساخت هم در اقساط پنج ساله پرداخت خواهد شد و در سال جاری ساخت ۷۷۰۰ واحد از طرح اقدام ملی مسکن در سال ۹۹ در ۲۰ شهر از استان آغاز میشود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان در شهرستان دزفول ۲۰۰ واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: خوشبختانه این ۲۰۰ واحد مسکونی خیلی باکیفیت ساخته شده اند و با زیرسازی های مناسب بنا شده اند.

وی افزود: برای ساخت این منازل بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است که حدود ۱۱ میلیارد تومان از این رقم سهم آورده اعضا بوده است، ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز از طریق اعطای تسهیلات کم بهره و ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هم توسط دولت برای کارهای زیرسازی تامین شده است و این مجموعه با کیفیت و کم نظیر تکمیل شده است.

شریعتی اظهار داشت: مصالح و تجهیزات به کار رفته در این مجتمع های مسکونی از کیفیت بالایی برخوردار است و دو تعاونی سازنده این منازل جزو تعاونی های بسیار موفق استان محسوب می شوند و امیدواریم مجموعه های اینچنینی روز به روز بیشتر شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه هایی برای تکمیل واحدهایی ویژه خانوارهای مستقر در سکونتگاههای غیر رسمی شروع به کار خواهند کرد و مراحل اداری و حقوقی آن طی شده و بناست ۲۰۰ واحد دیگر نیز ویژه این گروه ساخته شود تا بتوانیم در این منطقه ۴۰۰ واحد نوساز داشته باشیم.

وی ادامه داد: در نزدیکی این منطقه هم طرح اقدام ملی مسکن هم پیش بینی شده است که واحدهایی ساخته خواهد شد و ما سعی می کنیم امکان سکونت را برای افرادی که مسکن اولی هستند فراهم نماییم.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: در این طرح زمین‌ها به صورت اجاره ۹۹ ساله و هزینه ساخت هم در اقساط پنج ساله پرداخت خواهد شد؛ امسال نیز اعتبارات زیرسازی برای ساخت این واحدها را دو برابر کردیم و از ۳۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش دادیم و تلاش ما بر این است که تحرکی در بخش ساخت مسکن خصوصاً در جهت طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل واحدهای مسکن مهر ایجاد نماییم.

استاندار خوزستان توضیح داد: سال گذشت ۵ هزار مسکن مهر را به بهره‌برداری رساندیم و امسال در نظر داریم ۷ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل نماییم و از سوی دیگر هم در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن ۷۷۰۰ واحد را امسال در ۲۰ شهر از استان آغاز خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.