تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 آوریل 2020 - 11:28

زندگی نامه خیرین مدرسه ساز منتشر خواهد شد/تعامل پویا با رسانه ها محور اصلی بسته تحولی سازمان نوسازی مدارس کشور

زندگی نامه خیرین مدرسه ساز منتشر خواهد شد/تعامل پویا با رسانه ها محور اصلی بسته تحولی سازمان نوسازی مدارس کشور

هما خوزستان: معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر ضرورت تکریم خیرین مدرسه ساز، خاطرنشان کرد: زندگی نامه خیرین مدرسه ساز در قالب کتاب منتشر خواهد شد. استفاده از ظرفیت رسانه ها بر مبنای اصل تعامل پویا از برنامه های اصلی سازمان نوسازی کشور است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و

هما خوزستان: معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر ضرورت تکریم خیرین مدرسه ساز، خاطرنشان کرد: زندگی نامه خیرین مدرسه ساز در قالب کتاب منتشر خواهد شد. استفاده از ظرفیت رسانه ها بر مبنای اصل تعامل پویا از برنامه های اصلی سازمان نوسازی کشور است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهرالله رخشانی مهر بعدازظهر امروز در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران کل نوسازی و آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: نوسازی و ارتقای شاخص فضای آموزشی در سراسر کشور از برنامه های اولویت دار وزارت آموزش و پرورش است بر همین اساس سازمان نوسازی مدارس کشور در سال جاری بالغ بر ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب کشوری داشته است.


وی در ادامه با تاکید بر نقش تاثیرگذار خیرین مدرسه ساز در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت کشور، توضیح داد: تکریم خیرین مدرسه می بایست در اولویت برنامه های ادارات کل نوسازی سراسر کشور قرار گیرد. بر همین اساس تدوین و انتشار زندگی نامه خیرین مدرسه ساز به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار قرار خواهد گرفت.


معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در عین حال با اظهار اینکه استفاده از ظرفیت بانوان در مجامع خیرین مدرسه ساز می بایست به صورت جدی دنبال شود، خاطرنشان کرد: تقویت مجامع خیرین مدرسه ساز می تواند نقش مهمی در افزایش شاخص مشارکت خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور ایفا کند بر همین اساس بسترسازی برای حضور پررنگ بانوان در این مجامع می بایست در دستور کار قرار گیرد.


رخشانی مهر در پایان گفت: علاوه بر برگزاری منسجم جشنواره خیرین مدرسه ساز، می بایست تکریم خیرین مدرسه ساز از طریق گردآوری زندگی نامه این افراد نیز دنبال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.