تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آوریل 2020 - 13:45

رفع تصرف یک میلیون و 300 هزار متر مربع زمين به ارزش 335 ميليارد تومان در خوزستان

رفع تصرف یک میلیون و 300 هزار متر مربع زمين به ارزش 335 ميليارد تومان در خوزستان

هما خوزستان: مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان از رفع تصرف بیش از یک میلیون و 300 هزار متر مربع زمين به ارزش 335 ميليارد تومان توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل در سال 98 خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي خوزستان، رضا رضایی اظهار

هما خوزستان: مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان از رفع تصرف بیش از یک میلیون و 300 هزار متر مربع زمين به ارزش 335 ميليارد تومان توسط یگان حفاظت اراضی این اداره کل در سال 98 خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي خوزستان، رضا رضایی اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی ما در بخش زمین و املاک حفظ بيت المال وجلوگيري از تصرف اراضي ملي است.

وی درخصوص رفع تصرف اراضي ملي در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: يگان حفاظت از اراضي اين اداره كل یک میلیون و 301 هزار متر مربع زمين به ارزش افزون بر 335 ميليارد و 268 میلیون تومان را طي 239 عمليات با همكاري نيروي انتظامي و دستگاه قضا رفع تصرف كرد كه در نوع خود بی سابقه بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان افزود: در فروردین ماه سال جاري نيز يگان حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي استان با همكاري نيروي انتظامي و همراهي دستگاه قضايي ضمن جلوگيري از تصرف زمينهاي ملي توسط افراد سودجو  61 هزار و 452 متر مربع زمین به ارزش68 ميليارد و 358 میلیون تومان از اين اراضي را از تصرف اشخاص سودجو خارج كرده است.

رضایی ادامه داد: در فروردین ماه امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا یگان حفاظت اراضی این اداره کل بیش از 27 عملیات رفع تصرف زمین های دولتی را با موفقیت به انجام رسانده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان تصریح کرد: در سالجاری نیز با همکاری نيروي انتظامي و دستگاه قضایی تمام ظرفیت های مان را برای حفاظت از بيت المال و جلوگيري از تصرف اراضي ملي به کار خواهیم گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.