تاریخ انتشار : جمعه 24 آوریل 2020 - 13:12

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در اهواز

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در اهواز

هما خوزستان: فرمانده انتظامي اهواز از دستگيري 2 سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و لنز دوربین‌های مداربسته با 68 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محسن دالوند” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی

هما خوزستان: فرمانده انتظامي اهواز از دستگيري 2 سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و لنز دوربین‌های مداربسته با 68 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محسن دالوند” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و لنز دوربین‌های مداربسته در برخی از مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 اهواز با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند 2 سارق را در حالی که با موتورسیکلت درحال پرسه زنی اطراف خودروهای پارک شده بودند را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و قانون به کارگیری سلاح دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاه به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی زیادی از قبیل پمپ‌های آب، سنگ جت، دریل برقی، ابزار فنی و برقی،باند و سیستم پخش خودرو، لنزهای دوربین مداربسته، زاپاس خودرو، آیفن های تصویری، باطری خودرو، تلفن همراه و لپ تاب کشف شد، بیان داشت: متهمان در بازجویی پلیس به 34 فقره سرقت محتویات داخل خودرو، 19 فقره سرقت اماکن خصوصی و 15 فقره سرقت لنز دوربین‌های مداربسته اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي هرستان اهواز خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.