تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آوریل 2020 - 17:24

خانواده‌های نیازمند زندانیان در خوزستان از کمک‌های مومنانه بهره‌مند شدند

خانواده‌های نیازمند زندانیان در خوزستان از کمک‌های مومنانه بهره‌مند شدند

هما خوزستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت:همزمان با حلول ماه مبارک رمضان وعمل به فرمایش‌های اخیر مقام معظم رهبری یک هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند زندانیان استان از طرح مواسات و کمک مومنانه برخوردار شدند. به گزارش ایرنا مرتضی موصلی روز یکشنبه در نشست سه جانبه مدیرکل زندان‌ها واقدامات تامینی تربیتی خوزستان و

هما خوزستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت:همزمان با حلول ماه مبارک رمضان وعمل به فرمایش‌های اخیر مقام معظم رهبری یک هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند زندانیان استان از طرح مواسات و کمک مومنانه برخوردار شدند.

به گزارش ایرنا مرتضی موصلی روز یکشنبه در نشست سه جانبه مدیرکل زندان‌ها واقدامات تامینی تربیتی خوزستان و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اهواز افزود:ارزش هر یک از بسته‌های اهدایی کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند زندانیان چهار میلیون ریال است و در کنار این بسته‌های اهدایی ،  انجمن حمایت از زندانیان و اداره کل زندان‌های استان هم بسته‌های کمک معیشتی دیگری را تهیه و توزیع می‌کنند.
وی اظهار داشت:در مجموع بر اساس توافق صورت گرفته در مرحله نخست این طرح پنج میلیارد ریال اعتبار از سوی کمیته امداد استان برای تامین و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان زیرپوشش تخصیص یافته است.
موصلی ابراز امیدواری کرد این اقدام خیرخواهانه برای خانواده‌های نیازمند زندانیان در طول ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد.
مدیرکل کمبته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود:قرار است به زودی نشست مدیران استانی و شهرستانی ستاد دیه کمیته امداد ، اداره کل زندانها و انجمن های حمایت زندانیان استان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار و سیاست‌های جدید حمایتی از خانواده‌های زندانیان و راهکارهای توسعه و تقویت همکاری‌ها در محورهای مختلف بررسی شود.
پیش تر آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه علمیه خوزستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواستار کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند زندانیان استان در ماه مبارک رمضان شده بود.
به گزارش ایرنا مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه در خوزستان روز پنجشنبه گذشته همزمان با ۱۱ استان کشور با توزیع ۵۰هزار بسته غذایی و معیشتی شروع شد. در مراحل بعدی این طرح قرار است ۲۵۰  تا ۳۰۰هزار بسته غذایی و معیشتی در طول ماه مبارک رمضان به خانوارهای نیازمند و کسانی که با شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند و معیشت آنان با مشکلاتی رو به رو شده توزیع می‌شود.
موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.
شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری ، اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.