تاریخ انتشار : شنبه 16 می 2020 - 15:18

ثبت ركورد استحصال نفت با استفاده از MOS و MOT

ثبت ركورد استحصال نفت با استفاده از MOS و MOT

هما خوزستان: با استفاده از دستگاه هاي فرآورش و تفكيك گر سيار از هدر رفت بيش از 211هزار بشكه نفت خام در سال 1398 در شركت نفت و گاز آغاجاري جلوگيري به عمل آمد. به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت وگاز آغاجاري مديرعمليات اين شركت با اعلام اين خبر افزود: اقدام فوق، در راستاي رعايت الزامات زيست محيطي و جلوگيري از سوزاندن

هما خوزستان: با استفاده از دستگاه هاي فرآورش و تفكيك گر سيار از هدر رفت بيش از 211هزار بشكه نفت خام در سال 1398 در شركت نفت و گاز آغاجاري جلوگيري به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت وگاز آغاجاري مديرعمليات اين شركت با اعلام اين خبر افزود: اقدام فوق، در راستاي رعايت الزامات زيست محيطي و جلوگيري از سوزاندن نفت حاصل از فرآيند تعمير و احياي چاه‌هاي نيازمند تعمير، با استفاده از ٣ دستگاه MOS و ١دستگاه MOT  محقق شده است كه اين مقدار در مقايسه با آمار گذشته يك ركورد محسوب مي شود.

مهندس محمدرضا گودرزي ميزان كاركرد دستگاه‌هاي فرآورش سيار(MOS)  را115500بشكه از  37 حلقه چاه و دستگاه تفكيك گر سيار MOT را 96هزار بشكه از ٩ حلقه چاه ذكر كرد.

از دستگاه هاي فرآورش و تفكيك گر سيار  به منظور جلوگيري از هرزروي و سوزاندن نفت و به تبع آن جلوگيري از آلودگي محيط زيست بر روي چاه هايي كه نيازمند تعميرات فني و تخصصي هستند مستقر ميشود. نفت استحصال شده پس از مراحل تفكيك، از طريق پمپ به واحد بهره برداري ارسال مي شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.