تاریخ انتشار : شنبه 9 می 2020 - 15:29

تشکیل ۹۰ درصد از کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به صورت مجازی

تشکیل ۹۰ درصد از کلاس‌های آموزشی  دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به صورت مجازی

هما خوزستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درخصوص برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار نمود : بیش از ۹۰ درصد کلاس‌های آموزشی دانشگاه در سطح  به صورت مجازی برگزار می گردد.فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به برخی مشکلات ایجاد شده در ابتدای راه به جهت  تجربه

هما خوزستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درخصوص برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار نمود : بیش از ۹۰ درصد کلاس‌های آموزشی دانشگاه در سطح  به صورت مجازی برگزار می گردد.
فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به برخی مشکلات ایجاد شده در ابتدای راه به جهت  تجربه جدید آموزش مجازی اشاره کرد و گفت از آنجایی که آموزش¬های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان  برای نخستین بار و با این حجم برگزار می¬شود، اما خوشبختانه با همکاری اساتید و دانشجویان و تلاش مضاعف مسؤلین ذیربط بطور ویژه آموزش و تیم پشتیبانی فناوری اطلاعات دانشگاه گام به گام بر مشکلات فائق و روند ارائه خدمات مجازی بر اساس دستورالعمل سازمان مرکزی  بهبود یافت. به طوریکه هم اکنون بیش از ۹۰ درصد کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می¬گردد. 
ایشان در ادامه اظهار داشت درصد مشارکت اساتید ودانشجویان در استان به ترتیب بالای86  و32 درصد می¬باشد و بطور نمونه در بین واحدهای دانشگاهی استان درصد مشارکت اساتید و دانشجویان  واحد اهواز را به ترتیب بالای 88 و 32 درصد اشاره نمود.
وی بیان نمود از بین دانشجویان، دانشجویان رشته پزشکی(پرستاری –مامائی) و دانشجویان رشته علوم و انسانی به ترتیب از حداکثر و حداقل استقبال و در عین حال از بین اساتید، اساتید دانشکده کشاورزی و اساتید دانشکده علوم انسانی به ترتیب از حداکثر و حداقل  استقبال از این شیوه آموزشی برخوردار بودند. 
ایشان در ادامه تاکید نمود به رغم تلاش¬ها و توفیقات طرح، نمی‌توان از مشکلات موجود نیز چشم پوشید. دشواری یا فقدان آموزش مجازی در مورد دروس عملی یا نیاز به برگزاری کلاس‌های تکمیلی در مورد برخی دروس نظری از جمله این مشکلات است که با عادی شدن شرایط تا شروع نیمسال بعدی نسبت به جبران خلاء های مربوط به دانشگاه اقدام های بایسته انجام خواهد شد. 
ایشان در پایان  ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی بخش درمان کشور و آرزوی سلامتی  برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و امید به بهبودی کامل همه بیماران اذعان نمود تلاش می‌شود با همیاری استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، قدم های مفید و موثری برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا از سوئی و تحقق اهداف آموزشی و علمی از سوی دیگر برداشته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.