تاریخ انتشار : دوشنبه 18 می 2020 - 13:08

اهدای بسته های غذایی و بهداشتی به خانواده زیر پوشش بهزیستی

اهدای بسته های غذایی و بهداشتی به خانواده زیر پوشش بهزیستی

هما خوزستان: شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد 55 بسته مواد غذایی و بهداشتی را تهیه و برای توزیع میان خانواده های زیرپوشش بهزیستی و خانواده های دارای فرزند اوتیسم در اختیار اداره بهزیستی مسجدسلیمان قرار داد. به گزارش روابط عمومی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت

هما خوزستان: شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد 55 بسته مواد غذایی و بهداشتی را تهیه و برای توزیع میان خانواده های زیرپوشش بهزیستی و خانواده های دارای فرزند اوتیسم در اختیار اداره بهزیستی مسجدسلیمان قرار داد.

به گزارش روابط عمومی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این خبر اظهار داشت: این اقدام به منظور مشارکت در  طرح و رزمایش مومنانه و توسط پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت صورت گرفته است.

غلامرضا امینی افزود: بسته های تهیه شده مشتمل بر برنج، مرغ، ماکارونی، روغن مایع، رب گوجه، عدس و لوبیا و همچنین مایع دستشویی و ظرفشویی می باشد که به منظور توزیع میان خانواده های نیازمندان  تحویل اداره بهزیستی شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.