تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 می 2020 - 15:00

انتقال ساکنان ۶ طبقه خرمشهر به منازل مسکن مهر

انتقال ساکنان ۶ طبقه خرمشهر به منازل مسکن مهر

هما خوزستان: ۴۸ واحد مسکن مهر با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و جمعی از مسوولان، روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مورد بهره برداری قرار گرفت و تحویل ساکنان ساختمان در معرض تخریب موسوم به ۶ طبقه خرمشهر شد. غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم گفت: با تلاش مسوولان مربوطه، ساختمان ۶

هما خوزستان: ۴۸ واحد مسکن مهر با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و جمعی از مسوولان، روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مورد بهره برداری قرار گرفت و تحویل ساکنان ساختمان در معرض تخریب موسوم به ۶ طبقه خرمشهر شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم گفت: با تلاش مسوولان مربوطه، ساختمان ۶ طبقه که یکی از مشکلات اجتماعی خرمشهر محسوب می شد تخلیه شد و ساکنان آن به منازل مسکن مهر منتقل شدند.

وی افزود: هزینه ساخت این منازل حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان بود. همچنین امیدواریم امسال طرح های نیمه تمام مسکن مهر در سطح خوزستان تکمیل و تحویل صاحبان آن ها شود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، ساختمان ۶ طبقه در معرض تخریب خرمشهر پیش از جنگ تحمیلی ساخته شده و مسوولان محلی خرمشهر جلسات متعددی برای تخریب این ساختمان برگزار کردند اما مقاومت ساکنان سه سال به طول انجامید و در این راستا ۴۸ خانه مسکن مهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و تحویل ساکنان داده شد. تخلیه این ساختمان روز شنبه هفته جاری آغاز شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.